تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان مرکزی و مرکز وکلای قوه قضائیه به منظور استفاده حداکثری ظرفیت‌ها در حل مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی خانواده‌های تحت حمایت در 9 ماده و به مدت دو سال به امضای طرفین رسید.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۷۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان مرکزی و مرکز وکلای قوه قضائیه به منظور استفاده حداکثری ظرفیت‌ها در حل مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی خانواده‌های تحت حمایت در 9 ماده و به مدت دو سال به امضای طرفین رسید.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه مرکز وکلای قوه قضائیه می‌تواند در کمک به خانواده‌های تحت حمایت موثر باشد، گفت: رفع فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی است و ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از برنامه‌های کمیته امداد است.

وی با تاکید بر لزوم استیفای حقوق محرومان افزود: اولویت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و با حل مشکلات مددجویان در بخش‌های حقوقی و فرهنگی زمینه توانمندی آنها فراهم می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ضمن تشکر از وکلای نیکوکار استان تصریح کرد: کانون وکلای قوه قضائیه در چند سال اخیر توانسته خدمات خوبی به خانواده‌های تحت حمایت ارائه کند و امیدواریم این روند همکاری تداوم داشته باشد.

بهرام خلیل‌آبادی‌، رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان مرکزی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد، گغت: کمک به محرومان و نیازمندان زکات تخصص و کار ما خواهد بود و در این مسیر تمامی تلاش خود خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل تمامی وکلای نیکوکار برای انجام همکاری و ارائه خدمات رایگان حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: کمیته امداد کار هنرمندانه‌ای در سطح جامعه انجام می‌دهد و اگر سایر دستگاه‌های اجرایی نیز وظایف خود در زمینه رسیدگی به نیازمندان جامعه را انجام دهند، مشکل نیازمندان برطرف خواهد شد.

گفتنی است بر اساس این تفاهم‌نامه تبادل آمار و اطلاعات مورد نیاز در زمینه فعالیت‌های انجام شده به صورت هر سه ماه یک‌بار، همکاری در زمینه پژوهشی و مطالعاتی، برگزاری همایش و دوره‌های آموزشی، اطلاع رسانی و برگزاری نشست جهت هم اندیشی و تبادل نظر از تعهدات مشترک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات