فرماندار زرندیه گفت: انقلاب اسلامی توانست دین و هنر را در کنار یکدیگر قرار دهد و خوشبختانه به رغم تبلیغات دشمنان، هنرمندان در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۱۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت هفته هنر انقلابی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی نشست اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان زرندیه با فرماندار شهرستان برگزار شد.

مهندس نخستین فرماندار شهرستان زرندیه با اشاره به شخصیت والا و وارسته شهید آوینی گفت: افراد زیادی در حوزه زنده کردن ارزش‌ها و احیا کردن انقلاب اسلامی تحت عنوان موضوعات هنری تلاش کرده‌اند که یکی از بارزترین آنها این شهید بزرگوار بوده است.

وی افزود: روز هنر انقلاب اسلامی که به مناسبت شهادت وی نامگذاری شده تلاش می کند با برجسته سازی ویژگی‌های بارز ایشان گامی در راستای الگوسازی برای دیگر هنرجویان انقلابی بردارد.

نخستین تصریح کرد: بیستم فروردین‌ماه روز هنر انقلاب اسلامی روز گرامیداشت از کوشش هنرمندانی است که با قرارگیری در سایه انقلاب پرورش یافته و با تکیه بر آن در جهت زنده کردن هنر انقلابی به این سرزمین خدمت می کنند.

فرماندار شهرستان زرندیه تصریح کرد:  یکی از مهم‌ترین عوامل شکل‌دهنده هنر ایران، حضور عناصر نمادینی است که ریشه در سنت و آداب معنوی دارد. دوران 38 سال انقلاب اسلامی دورانی پربار در تمام ابعاد فرهنگی از جمله هنر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به واقع انقلاب اسلامی توانست دین و هنر را در کنار یکدیگر قرار دهد و خوشبختانه به رغم تبلیغات دشمنان، هنرمندان در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات