مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر:

اقتصاد مقاومتی زمانی قابل قبول است که مشهود باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر تأکید کرد که ثمره تحقق اقتصاد مقاومتی باید قابل مشاهده باشد و نباید به ارائه آمار اکتفا کرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۵۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
حجت الاسلام و المسلمین چهکندی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ما مردم و مسئولان کشور باید بررسی کنیم از زمانی که رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند چه کارنامه ای برای تحقق آن داشته ایم.

وی افزود: بهترین ملاک برای بررسی این کارنامه توجه به بیانات مقام معظم رهبری است. به عنوان مثال ایشان در اواخر سال گذشته در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان با استناد به نامه امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر فرمودند که اقدامات مسئولان باید در زمین قابل مشاهده باشد نه اینکه فقط به ارائه آمار و شاخص بسنده کنند.

چهکندی نژاد ادامه داد: از نظر مردم و رهبر انقلاب، آن اقتصاد مقاومتی قابل قبول است که مردم ثمره آن را ببینند و شاهد رفاه و آسایش و کاهش دغدغه های اقتصادی و معیشتی خود باشند. لذا اکنون شاهد هستیم که مقام معظم رهبری از عدم تحقق اقتصاد مقاومتی گلایه مند هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب می فرمایند هر چند برخی کارها برای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته ولی همه توان کشور پای این موضوع نیامده است.ایشان به صراحت فرمودند که اگر همه کارهای ضروری در اقتصاد مقاومتی انجام شده بود، امروز تفاوت محسوسی را در اوضاع اقتصادی کشور و زندگی مردم شاهد بودیم.

چهکندی نژاد تصریح کرد: جنگ امروز دشمن بر علیه ما یک جنگ اقتصادی است و همان طور که در زمان دفاع مقدس و جنگ نظامی همه توان کشور بسیج شده بود، اکنون هم در جنگ اقتصادی باید تمام توان کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با توطئه های دشمنان و نیز سوء مدیریت ها در این زمینه بسیج شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار