خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد

تامین امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات توسط پلیس

فرمانده انتظامی استان قم گفت: وظیفه پليس تامین امنیت انتخابات و ایجاد شرایط مناسب در پای صندوق‌‌هاي راي بوده و هرگونه دخالت سیاسی آن در انتخابات ممنوع است.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۵۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
تامین امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات توسط پلیس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کاظم مجتبایی در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن قدردانی از تلاش‌‌های گسترده کارکنان این فرماندهی در ایام نوروز، اظهار کرد: پلیس قم تامین امنیت این ایام را با برنامه ریزی مناسب، انضباط مثال زدنی و اقتدار به خوبی سپری کرد.

وی با اشاره به کسب نمره عالی پلیس قم در نوروز،‌ گفت: طی این ایام در بازخوردگیری شاهد ارتقاء احساس امنیت در سطح استان بودیم.

مجتبایی افزود: فوریت‌‌های پلیسی 110 قم در اواخر سال 95 در صحت، دقت و سرعت عمل در رسیدگی به نیاز‌‌های پلیسی رتبه اول را در سطح کشور به دست آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه امسال، تصریح کرد: انتخابات یک رویداد مهم سیاسی است و حضور گسترده مردم موجب ناکامی دشمنان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم پلیس را پاسدار نظامات اجتماعی و اقتصادی دانست و با تشریح نظامات فرهنگی، اجتماعی، دینی و آئینی، افزود: در نظام جمهوری اسلامی تامین سرنوشت کشور به دست مردم بوده و قطعاً انتخابات موجب تثبیت و تقویت نظام است.

وی با بیان اینکه همواره امنیت موجب یاس بدخواهان نظام اسلامی می‌شود، گفت: هیچگاه پلیس اجازه نمی‌دهد که دشمنان به خواسته خود برسند.

مجتبایی با اشاره به اینکه در این سال‌‌ها همیشه شاهد ارتقاء شعور سیاسی و بالندگی مردم بوده‌ایم، تصریح کرد: برخی‌‌ها در داخل و خارج کشور ممکن است به دنبال بر هم زدن امنیت انتخابات باشند بنابراین ما باید با هوشیاری بیشتر مانع هدف شان شویم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نیروی انتظامی مهم‌ترین نقش را در برگزاری انتخابات ایفا می‌کند، گفت: وظیفه پلیس تامین امنیت انتخابات و ایجاد شرایط مناسب در پای صندوق‌‌های رای بوده و هرگونه دخالت سیاسی آن در انتخابات ممنوع است.

ارسال نظرات