خبرهای داغ:
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قانون قاچاق کالا که در مجلس تصویب شده است ولی وقتی این قانون اجرا نمی‌شود نمی‌توان کاری انجام داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۵۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
قانون مبارزه با قاچاق در کشور اجرا نمی‌شود/باید قوه مجریه‌ای با تفکر بسیجی روی کار آید
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی  شامگاه دوشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) قم  اظهار داشت: وضعیتی که امروز در منطقه و جهان به ویژه پس از انتخاب ترامپ به‌عنوان  رئیس‌جمهور آمریکا به وجود آمده است اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات را چند برابر می‌کند.

وی افزود: پس از روی کار آمدن ترامپ، بسیاری از کشورها از جمله سعودی‌ها و رژیم صهیونیستی تلاش کردند که موضوع ایران به‌عنوان مسئله نخست آمریکا مطرح شود و فشارها بر ایران افزایش یابد.

نماینده مجلس شورای اسلامی به موفقیت‌های نیروهای مقاومت در سوریه اشاره کرد و گفت: آزادی حلب ضامن امنیت ایران بود چراکه در صورت موفقیت گروه‌های تروریستی مخل امنیت ایران می‌شدند.

وی تصریح کرد: سعودی‌ها هزینه‌های بسیاری را برای موفقیت در سوریه انجام دادند ولی علیرغم این هزینه‌ها دستاوردی به دست نیاوردند و این نیروهای مقاومت بودند که توانستند موفق شوند.

امیرآبادی ابراز داشت: همان‌طور که رهبری فرموده‌اند از گروه‌های کوچک مانند داعش گرفته تا کشورهایی مانند آمریکا، جمع شده‌اند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند یا حداقل از مسیر اصلی خود منحرف کنند، بنابراین با توجه به این شرایط ما باید در 29 اردیبهشت با مشارکت فعال دشمنان را ناکام کنیم.

وی عنوان کرد: مردم ایران باوجود مشکلات اقتصادی فراوان همواره در صحنه بوده‌اند و ما مسئولان هستیم که باید بیشتر توجه کرده و آن‌طور که مردم می‌خواهند در خدمت آنها باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به وضعیت نامناسب قاچاق کالا در کشور اشاره کرد و گفت: قانون قاچاق کالا که در مجلس تصویب‌شده است قانون بسیار خوبی است ولی وقتی این قانون اجرا نمی‌شود نمی‌توان کاری انجام داد.

وی افزود: برخورد با قاچاق کالا در کشور ما بسیار ضعیف است و به‌صورت جدی انجام نمی‌شود و از سوی دیگر با کوله بر برخورد می‌شود که سبب می‌شود مردم نسبت به نظام بدبین شوند.

امیرآبادی بیان کرد: بیگانگان فعالیت خود را شروع کرده‌اند و تلاش می‌کنند برخی از کاندیداها را تخریب کرده و انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند که مردم ما باید هوشیار بوده و تحت تأثیر این تبلیغات قرار نگیرند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اشتغال و تولید از مهم‌ترین مسائل کشور ما هستند که اگر این مسائل حل شوند بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبری فرمودند مسئولان باید به فکر آخرت خود باشند؛ اگر مسئولان کاری انجام دهند این خدمت‌ها سبب صدقه جاریه برای آنها خواهد شد.

امیر آبادی گفت: ما باید پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و کار خود را انجام دهیم تا دولتی جهادی، انقلابی و طرفدار مستضعفان و محرومان وارد میدان شود.

وی ادامه داد: کشور ما یک کشور سرمایه‌دار است و منابع بسیاری در ایران وجود دارد و اگر مسئولان به‌خوبی فعالیت کنند کشور ما آباد خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اگر نماینده و رئیس‌جمهور به‌درستی انتخاب نشوند مشکلات ما درست نمی‌شود گفت: کسی که برای ورود به مجلس به‌صورت میلیاردی هزینه می‌کند نشان می‌دهد که باانگیزه‌های دیگری می‌خواهد وارد مجلس شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ما باید آگاه باشند که انتخاب مناسبی داشته باشند تا کشور ما آباد شود عنوان کرد: وضعیتی که امروز در کشور داریم مناسب انقلاب اسلامی با این همه شهید و ازخودگذشتگی نیست.

امیر آبادی ابراز داشت: باید کمک کرد تا قوه مجریه‌ای متفکر و با تفکر بسیجی روی کار آید تا شب و روز برای آبادانی کشور عزیزمان فعالیت کند.

وی بابیان اینکه گاهی مشاهده می‌شود که در انتخاب‌ها به انتخاب اصلح توجه نمی‌شود گفت: بعضاً مشاهده‌شده است که به دلایلی مانند همشهری یا همسایه بودن و دیگر مسائل مردم دست به انتخاب می‌زنند که سبب می‌شود کشور با مشکلات بسیاری روبه‌رو شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها