خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسن دهشیری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که ما از آن سخن می گوییم اگر بر اساس رفتار اقتصادی حضرت علی(ع) بوده و ملاک عمل واقع شود بهترین الگوی اقتصادی خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۶۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان امام جمعه اردستان اظهار کرد: حضرت علی(ع) شناسنامه شیعیان جهان بوده و ما شیعیان را با حضرت علی(ع) می شناسند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری در همایش پدران آسمانی در حسینیه گلزار شهر زواره گفت:  حضرت علی علیه السلام از ویژگی هایی در شخصیت برخوردار بوده که کمتر کسی از آن برخوردار بوده است.

دهشیری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که ما از آن سخن می گوییم  اگر بر اساس رفتار اقتصادی حضرت علی(ع) بوده و ملاک عمل واقع شود بهترین الگوی اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: امروز الگوها نقش مهمی در جوامع بازی می‌کنند و حضرت علی(ع) باید الگوی همه مردان باشد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه  بر پایه الگوی ائمه است که می‌توان عدالت اجتماعی را انجام داد، تصریح کرد: ائمه هم با الگو گیری از دستورات خداوند مردم را به دین اسلام دعوت می کردند.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه ما شیعیان را در جهان با حضرت علی(ع) می شناسند، تصریح کرد: جایگاه حضرت علی(ع) آنچنان رفیع و بلند مرتبه است که نویسندگان دیگر ادیان و مذاهب نیز در تألیف خود به بزرگی و  شخصیت حضرت علی(ع) اعتراف کرده اند.

دهشیری تصریح کرد: جایگاه و منزلت هیچ یک از صحابه در نزد پیامبر اکرم(ص) به اندازه حضرت علی(ع) نبوده و پیامبر عظیم الشأن اسلام همواره در روایات و احادیث متعدد به این مهم اشاره فرموده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها