بازدید آیت الله علم الهدی از مناطق زلزله زده خراسان رضوی

آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به همراه فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) از مناطق زلزله زده استان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۴۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امروز به همراه سردار نظری؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع)، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)، کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد، حجت السلام سجادی امام جمعه بخش رضویه، رئیس ستاد بحران و معاون هلال احمر استان خراسان رضوی و پایوران ناحیه مسلم مشهد از وضعیت امداد رسانی و خدمات رسانی به مردم بازدید نمودند.
 
آیت الله علم الهدی در این بازدید از روند امدادرسانی در مناطق ضمن رساندن سلام مقام معظم رهبری امام خامنه ای به مردم این منطقه، از ارائه مطلوب خدمات و امداد رسانی در نخستین ساعات پس از زلزله تقدیر و تشکر نمود.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جمع مردم زلزله زده روستاهای صالح خانی، کلاته حاج علی و کوه سفید که در کانون زلزه در استان خراسان رضوی واقع شده بودند، بیان داشت: ان شاء الله قبل از وزیدن باد پاییزی به این مناطق ویرانی ها جبران و خانه هایی بهتر از قبل برای این عزیزان ساخته خواهد شد.
 
همچنین هنگام بازدید از روستای زلزله زده کوه سفید، سردار نظری قول احداث یک سالن ورزشی به اهالی آن روستا داد.
 
در این بازدید به کلیه روستاهای زلزله زده بسته های حمایتی و محرومیت زدایی در جهت کمک به زلزله زدگان اهدا شد و طبق صحبت های اهالی روستاهای زلزله زده، اولین افرادی که پس از زلزه به کمک مردم آن مناطق آمدند نیروهای سپاه پاسداران بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها