خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان گفت:اقتدار امروز انقلاب اسلای به برکت مکتب نورانی اسلام و قیام سیدالشهدا آبیاری شده است
کد خبر: ۸۸۴۵۹۵۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستات به نقل از قابوس نامه، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در گنبدکاووس با اشاره به اینکه به تعبیر دشمنان این مرز و بوم، نظام اسلامی کشوری مقتدر است، گفت: دشمنان نظام اسلامی امروز نام جمهوری اسلامی را با اقتدار بیان می کنند و دشمن خود را مقتدر می دانند.

امیر معمار باشی با بیان اینکه امروز اقتدار انقلاب اسلامی باعث شده تا دشمنان نتوانند چکمه های ننگین خود را بر خاک جمهوری اسلامی قرار دهند، افزود: علاوه بر سه محور اصلی، اقتدار امروز در این مرز و بوم، به برکت خون شهداست، شهدایی که مطیع محض فرامین رهبر بودند وبا نثار خون خود در جبهه های اقتدار آفریدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان در ادامه به رشادت ها ی امیر سپهبد صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: شهید سپهبد صیاد شیرازی برگ زرینی در تاریخ این ملت برافراشت و افتخاری بود برای ما که رهبری بر تابوت وی بوسه می زند و او را صیاد دلها خطاب می کند.

امیرمعمار باشی ادامه داد: وظیفه ما است که به عنوان عضو کوچکی از این مرز و بو راه ارزشمند شهدا را ادامه دهیم و اقتدار بزرگ این کشور را پاسداشت کنیم، امروز گزینه های نظامی دیگر مطرح نیست و دشمن به بایگانی های خود سپرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز اقتدار کشور به سه راس یک مثلث وابسته است، گفت: اقتدار امروز انقلاب اسلای به برکت مکتب نورانی اسلام و قیام سیدالشهدا آبیاری شده است و محور دیگر این اقتدار رهبری و ولایت فقیه است که با بصیرت و آگاهانه و دیگر محور مردم همیشه در صحنه که مطیع مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان با بیان اینکه باید رشادت های فرزندان این مرز و بوم را برای نسل های جوان بازگو کرد، گفت: در این کشور بزرگمردانی زندگی کردند که امروز امنیت پایدار در این جزیره در میان نا امنی های اطراف برقرار شده است و این به واسطه خون شهدا ست.

امیر مهدی معمار باشی با بیان اینکه سپهبد صیاد شیرازی مردی متدین و باتقوا بود،تصریح کرد: او فرمانده بی باک و متعهدی بود که به مسائل معنوی توجه خاصی داشت و سجایای اخلاقی او مثال زدنی بود، امروز وظیفه ا این است که راه آنها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها