خبرهای داغ:
مدیر هتل جهانگردی گلپایگان

میراث فرهنگی گلپایگان، این شهر را در کشور به مردم معرفی کند+ تصاوير

ساسان فخر با اشاره به اینکه ۲۹۴ مسافر ایرانی و ۲ توریست خارجی امسال در این هتل اقامت کرده اند، گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته که ۲۵۲ نفر بوده اند ۴۴ نفر افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۶۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارشخبرنگار بسيج از گلپايگان به نقل ازدیار عالمان، مدیر عامل هتل جهانگردی گلپایگان گفت: میراث فرهنگی گلپایگان، شهرستان را به مردم معرفی کند.

ساسان فخر اظهار کرد: میراث فرهنگی گلپایگان باید فعال تر عمل کند و این شهرستان را به عنوان یک شهرستان که از قدمت چند ساله برخوردار است و جاذبه های گردشگری زیادی دارد به مردم بشناساند.

وی افزود: متاسفانه افرادی که به این شهرستان سفر می کنند اکثرا به واسطه اقوام و یا سفرهای قبلی خود به این شهرستان سفر می کنند و نقش تبليغات در شناسايي اين شهر بسيار كم است.

مدیر عامل هتل جهانگردی گلپایگان در رابطه با میهمانان نوروزی این هتل عنوان کرد: در سیزده روز اول فروردین ماه تعداد اتاق های ما۲۱۲اتاق بوده است که نسبت به سال۹۵که۱۸۸بوده است۲۴اتاق بیشتر فروخته شده است.

فخر با اشاره به اینکه۲۹۴مسافر ایرانی و۲توریست خارجی امسال در این هتل اقامت کرده اند، گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته که۲۵۲نفر بوده اند۴۴نفر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: امسال با۹۶درصد اشغال نسبت به سال گذشته که۸۵درصد اشغال فضا داشتیم شاهد۹درصد افزایش بوده ایم.

مدیر عامل هتل جهانگردی دلیل این افزایش را وضعیت بد جوی امسال و اجبار استفاده برخی مسافران از هتل دانست و تصریح کرد: مسافران نوروزی شهرستان امسال نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشته اند.

هتل جهانگردی گلپایگان واقع در بلوار شهيد بهشتي، دارای۱۹باب اتاق دو تخته می باشد كه در سال۱۳۸۴مجدادا بازسازی گردید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار