خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین شهر و میمه:

وظیفه آحاد ملت در جهاد سیاسی حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات است.

سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم
کد خبر: ۸۸۴۵۹۷۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین شهر و میمه در جمع مردم شهید پرور گز در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید مهدی جعفری از شهدای تیپ فاطمیون در مصلی نماز جمعه شهر گز بیان داشت:مقام شهید،مقامی بالایی است همانطور که در قرآن کریم به مقام شهدا اشاره شده است و آنان را مردان خدا نامیده است،آنانی که در عهدی که با خدا بسته اند صادق گفتار و محکم هستند.

وی افزود:نشانه صادق گفتاری آنان این است که جان خود را در برابر عهدی که با خدا بسته اند نثار کردند و شبیه اصحاب سید الشهدا هستند که در بحبوحه جنگ پا پس نکشیدند و در دفاع از حرم امام ایستادگی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد:در شرایط کنونی وظیفه ما مشخص شده است  و باید آمادگی خود را حفظ نماییم،زمانی در جبهه جهاد اکبر لازم می شود حضور داشته باشیم که امثال شهید مهدی جعفری به پا می خیزند اما در جبهه اقتصادی به دلیل اینکه دشمن کمر بسته که ملت ایران را به زانو بنشاند وظیفه آحاد ملت ایجاب می کند که کمر به کار بندند و با خرید جنس داخلی،تولید را که تاکید شعار سال است تقویت کنند.

وی ادامه داد:در عرصه سیاسی هم چون دشمن به وضوح دریافت کرده که انقلاب اسلامی در این 38 سال به مردم تکیه کرده است ، به دنبال گرفتن این تکیه گاه از انقلاب است.لذا بایستی با حضور پر شور و آگاهانه در انتخابات به وظیفه خود در جهاد سیاسی عمل کنند.

حجت الاسلام احمدی در پایان تصریح کرد:اگر من و شما حضور حداکثری و آگاهانه خود را در انتخابات رقم بزنیم در حقیقت در جبهه سیاسی بر دشمن فائق آمده ایم و به امثال شهید مهدی جعفری عزیز و سایر شهدای مدافع حرم اقتدا کرده ایم.

ارسال نظرات