آیت الله علم الهدی عنوان کرد؛

اختصاص 10 میلیارد ریال به مناطق زلزله زده خراسان رضوی از سوي مقام معظم رهبري

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از اختصاص 10 ميليارد ريال به منظور کمک به ساخت و ساز منازل حادثه ديدگان از سوي مقام معظم رهبري به مناطق زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۷۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسج از خراسان رضوی، آيت الله سيد احمد علم الهدي با حضور در جمع مردم حادثه ديده روستاي دوقلعه براشک فريمان با ابلاغ سلام گرم و پيام مقام معظم رهبري به مردم انقلابي و شهيدپرور اين خطه خطاب به روستاييان اظهارکرد: دغدغه رهبر معظم انقلاب براي رفع سريع مشکلات شما بسيار زياد است، لذا هدف از اين حضور پيگيري و جويا شدن از مشکلات مردم حادثه ديده و رفع آن است.
 
وی افزود: فردا در هفتمين روز از وقوع اين حادثه ناگوار، با حضور جمعي از مسئولان استان کلنگ احداث منازل مسکوني جديد مردم زلزله زده به زمين مي خورد و اميدواريم شاهد ساخت هر چه سريع تر اين منازل باشيم.
 
علم الهدي در ادامه از اختصاص 10 ميليارد ريال به منظور کمک به ساخت و ساز منازل حادثه ديدگان از سوي مقام معظم رهبري به مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: 5 ميليون تومان وام بلاعوض از حساب 100امام(ره) به منظور تسريع در عمليات ساخت و ساز و 2ميليون تومان براي تهيه لوازم منزل به هر خانواده روستايي داده مي شود.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنين گفت: 3ميليارد ريال نيز توسط شهرداري مشهد براي سرعت بخشيدن به ساخت منازل زلزله زدگان به زودي اختصاص مي يابد.
 
شايان ذکر است در اين بازديد رستمي ، دهيار روستا و خسرودوست، مسئول بهداشت روستا به بيان مشکلات روستاييان حادثه ديده پرداختند و کمبود حمام، سرويس بهداشتي و ماشين يخچال دار را از جمله مشکلات اهالي بيان کردند که مقرر شد به زودي اين مشکلات توسط مسئولان مربوطه رفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار