خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته ارتش، مراسم گرامیداشت شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در گروه 840 موشکی شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۲۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارشخبرگزاری بسیج از آران وبیدگل ، به نقل از روابط عمومی گروه 840 موشکی شهید کبریایی نزاجا، همزمان با آغاز هفته ارتش، مراسم گرامیداشت شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل گروه 840 موشکی شهید کبریایی نزاجا در نمازخانه این گروه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهادت امیر صیاد شیرازی در گروه 840 موشکی برگزار شد

بیان خاطرات شهید صیاد شیرازی توسط فرماندهی گروه 840، امیر سرتیپ دوم مصطفی‌زاده و مدیحه سرایی مداح اهل‌بیت، مهدی فخرالدین از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

فرمانده گروه 840 موشکی شهید کبریایی در این مراسم، شهید صیاد شیرازی را نمونه بارز ایمان، تقوا و اخلاص خوانده و اظهار داشت: اخلاص شهید صیاد اعجازآور بود، او با فداکاری‌های خود صیاد دل‌های نظامیان و مردم گشته و مصداق بارز اوج تبعیت از مقام شامخ ولایت بود.

امیر مصطفی‌زاده با اشاره به حضور امام خامنه‌ای بر سر مزار شهید صیاد، یک روز پس از مراسم تشییع او، افزود: فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین، پس از شهادت صیاد فرمودند: "حیف بود صیاد بمیرد؛ صیاد لایق شهادت بود".

وی با یادآوری ترفیع امیر صیاد شیرازی در روز عید غدیر سال 1379 به درجه سرلشکری، خاطره‌ای از آن روز را اینگونه بیان کرد: شهید صیاد اهمیتی برای این درجه قائل نبود و تنها چیزی که در آن روز برایش اهمیت داشت این بود که بر اثر رضایت مقام معظم ولایت این ترفیع صورت گرفته است که این رضایت قطعا رضایت امام زمان(عج) نیز هست.

امیر فرماندهی گروه 840 موشکی در ادامه از شهید صیاد شیرازی به عنوان نابغه علوم نظامی یاد کرد و تصریح کرد: اوج نبوغ نظامی سپهبد شهید صیاد شیرازی در عملیات‌های مرصاد و بیت‌المقدس بود، که به جرأت می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران پیروزی در عملیات مرصاد را مدیون هوش و ذکاوت این بزرگ‌مرد است.

امیر سرتیپ دوم مصطفی‌زاده، ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی را اوج رذالت و پستی گروهک تروریستی منافقین خوانده و اضافه کرد: نحوه شهادت امیر صیاد شیرازی، همانند شهادت مولا علی(ع) در اوج نامردی صورت گرفت.

وی در پایان، شهید صیاد شیرازی را امیری از تبار عشق و وفاداری و قهرمانی که در جهاد اکبر پیروز مبارزه با نفس بوده نامیده و گفت: صیاد شیرازی توسط مقام عظمای ولایت سرباز صادق و فداکار دین و قرآن و نظامی مومن، پارسا و پرهیزکار و «بنده برگزیده خدا» لقب گرفت، که بنده آرزو دارم تمامی ارتشیان دلاور جمهوری اسلامی ایران، با سرلوحه قراردادن او پیرو راه ایشان باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها