برای بالا بردن آمار و در یک فعالیت زودهنگام تبلیغاتی انجام شد:

افتتاح مجدد پروژه ها در سفر دولت به مازندران کاملا انتخاباتی است

بسیاری از پروژه‌های افتتاحی در سفر یک روزه به استان نظیر کمربندی جنوبی بابل، طرح‌های بندر امیرآباد، طرح‌های کک‌سازی سوادکوه، تونل شیرگاه، و دیگر پروژه‌های عمرانی کوچک که در نوع خود جالب است همچون دیواره حائل مدرسه ای در سوادکوه(زیراب) از ماه‌ها قبل بهره‌برداری شده و در عملیات تبلیغاتی، روانی و کاملا انتخاباتی، مجددا و به صورت نمادین به نام دولت یازدهم افتتاح شده است!!!.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۳۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در حالی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت وارد استان مازندران شده که اخبار سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در سکوت خبری رسانه‌های منتقد برگزار شد.

دومین سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در حالی آغاز شد که علی‌رغم درخواست استانداری مازندران برای حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان جز برای چند خبرنگار صدا و سیما و عکاسان خبری هیچ کارتی برای ورود خبرنگاران استان صادر نشده است.

در حالی دولت تدبیر و امید ندای دموکراسی و فضای آزاد اطلاعات را سر می‌دهد که خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های به قول دولت منتقد در سفرهای استانی و حتی برنامه‌های رئیس جمهوری در تهران و خارج کشور بدون حضور این زحمتکشان جامعه صورت می‌گیرد.

اگر چه این خبرنگاران دعوت نشده و رسانه‌های منتقد به منظور آگاه‌سازی آحاد جامعه و اطلاع‌رسانی به‌هنگام از هیچ تلاشی فروگذار نکردند ولی دولت تدبیر و امید با این اقدام خود به ظاهر می‌خواهد کاستی‌های خود را در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری لاپوشانی کند.

از سویی سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان مازندران در حالی پیگیری شده که بسیاری از پروژه‌های افتتاحی در سفر یک روزه به استان نظیر کمربندی جنوبی بابل، طرح‌های بندر امیرآباد، طرح‌های کک‌سازی سوادکوه، تونل شیرگاه، و دیگر پروژه‌های عمرانی کوچک که در نوع خود جالب است همچون دیواره حائل مدرسه ای در سوادکوه(زیراب) از ماه‌ها قبل بهره‌برداری شده و در عملیات تبلیغاتی، روانی و کاملا انتخاباتی، مجددا و به صورت نمادین به نام دولت یازدهم افتتاح شده است!!!.

از سویی به واسطه پایین بودن سطح برخی پروژه‌های سفر دولت نظیر افتتاح طرح‌های بیمارستانی مانند سی تی اسکن که می‌توانست با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شود با حضور عالی‌ترین مقام وزارت بهداشت افتتاح شده است.

هنوز مسئولان استانداری و نهاد ریاست جمهوری دلیل این اقدامات خود را در مقابل دوربین رسانه‌ها اعلام نکردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار