مدیر کل آموزش و پرورش یزد ضمن بیان اینکه باید در زمینه ارتقاء کیفیت آموزش در سطح استان تلاش بیشتری نمود افزود: دغدغه آموزش و پرورش باید دغدغه همه مردم و مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۷۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، احمد شیرزاد در اولین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر که با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کجا همچون مدرسه نمی تواند به فرهنگ و اقتصاد کشور کمک کند ، بنابراین اگر دغدغه مدرسه و آموزش دغدغه کل جامعه باشد خیلی از مسائل کشور حل خواهد شد.

وی افزود: نزدیک به ۳۵ درصد مدارس استان نیاز به مقاوم سازی دارند که انتظار می رود با همکاری و مساعدت خیرین استان این اقدام در اسرع وقت انجام گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از جمله دلایل موفقیت استان یزد را وجود فرهنگ توسل ، خیری و تلاش و کوشش در بین مردمان آن عنوان کرد.

فرماندار اشکذر نیز تصریح نمود: یکی از بحث های مهم اقتصاد مقاومتی که توسط رهبری معظم و دولت خدمتگزار در سال جدید و سال گذشته مورد تاکید قرار گرفته است استفاده از ظرفیت های محلی و مردمی در حوزه عمران و آبادانی کشور است .

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان اتفاق های بسیار ارزشمندی در زمینه های مختلف از سوی خیرین صورت گرفته است گفت: امید است که این روند در این شهرستان استمرار داشته باشد.

محمد علی شاه حسینی خاطر نشان کرد: یکی از موضوع های مورد تاکید شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر در سال گذشته ارتقاء سطح کیفی آموزش در سطح مدارس شهرستان بوده است .

وی یادآور شد طبق ارزیابی های صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش کل استان ، شهرستان اشکذر از لحاظ درصد قبولی در کنکور در سال گذشته مقام اول استان را کسب نموده است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد همچنین در سفر امروز خود به شهرستان اشکذر در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی خیری و نیز جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان حضور یافت.

ارسال نظرات