جانشین فرماندهی تیپ44قمربنی هاشم(ع):

حضرت علی(ع) حافظ اصلی اسلام بعد از پیامبر بود

سرهنگ پاسدار علی افضلی ضمن تبریک 13رجب، نامگذاری سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به نام روز پدر را سعادتی دنیوی و اخروی برای تمام مردها عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۹۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام ) در جمع مرزداران این یگان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که در وصف و شان وجود امیرالمومنین برقلب نازنین پیامبراکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) نازل شده، ایشان را یگانه دوران و مظهر انسانیت، عدالت، تقوا و ایمان عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار علی افضلی ضمن تبریک 13رجب سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، نامگذاری این روز مبارک به نام روز پدر را سعادتی دنیوی و اخروی برای تمام مردها عنوان و افزود: شعاع نور بسیار باریکی از فضایل این بزرگوار در زندگی ما می تواند تحول بسیار عظیمی ایجاد نماید که از نمونه این عنایات و الطاف را می توان در سیمای نورانی بزرگان دین از جمله؛ حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مشاهده کرد.

وی با اشاره به آیات69 تا 84 سوره مبارکه شعرا، دعای حضرت ابراهیم در خصوص ذریه و نسل خود را مستجاب عنوان و افزود: مطمئناً یکی از شاخصه های استجابت دعای حضرت ابراهیم توسط خداوند تبارک و تعالی در خصوص نسلی پاک که اقامه کننده نماز و برپاکننده دین خداوند بر زمین باشد، پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم ) و حضرت علی(علیه السلام ) بود.

افضلی، افزود: طبق احادیث نیز برتری مقام و فضیلت این بزرگوار از حضرت عیسی علیه السلام بیان شده است.

وی در ادامه با اشاره به دوران زندگانی امیرمومنان علی(علیه السلام) سخت ترین دوران را دوران بیم وفات پیامبراکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) تا به خلافت رسیدن ایشان عنوان کرد.

جانشین فرماندهی تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام، حضرت علی را حافظ اصلی اسلام بعد از رحلت پیامبر دانست و خاطرنشان کرد: طبق سخنان خود حضرت که می فرماید« فصبرت فی العین قدی و فی الخلق شجی» یعنی، بعداز رسول اکرم، سی سال صبرکردم، در حالی که استخوانی در گلو و خاری در چشمم بود، این دوران، دوران سرنوشت ساز و دوران حراست از نهال نوپای اسلام بود، که فقط و فقط توسط امیرالمومنین حفظ و حراست شد.

لازم به ذکر است در ادامه برنامه برادر مهدی باقری با اشعاری زیبا در مدح و ثنای حضرت علی علیه السلام مدیحه سرایی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار