نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری:

اقدام و عمل لازمه ی پیشبرد اهداف انقلابی است/ همه باید از شعار زدگی دوری کنند

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شعار زدگی آفت توسعه و پیشبرد اهداف انقلابی است، گفت: همه باید با در نظر داشتن و اهمیت پویایی اقتصاد مقاومتی در افزایش تولید و اشتغال کشور موثرتر عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۲۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سید روح الله صدر ساداتی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز میلاد امیر المومنین علی (ع) در جمع کارکنان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، افزود: نمایندگان مردم باید هدایت گری داشته باشند و افکار عمومی را به سمت راهی سوق دهند که بر اثر آن بتوان مطالبه مردمی را رایزنی و حل کرد.

آیت الله صدر الساداتی، بیان داشت: امروزه مردم مسیر مطالبه گری را برای بررسی و حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و مردمی را از روش گفتمان سازی با محوریت و عدالت که از فرمایشات مهم مقام معظم رهبری بارها آنرا به مسئولان گوش زد کرده است در پیش گرفته اند که به نتایج خوب و مثبتی دست یافته اند.

نماینده مردم استان هرمزگان درمجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: مسئولین باید از شعار زدگی که آفت توسعه و پیشبرد اهداف انقلابی است دوری کرده و به ندای مقام معظم رهبری در مسیر اقتصاد مقاومتی و اشتغال قدم بردارند.
ارسال نظرات