به روایت تصویر

جشن میلاد حضرت علی (ع) در اصلاندوز برگزار شد

مراسم باشکوه میلاد باسعادت اولین ستاره پر فروغ آسمان امامت و ولایت، حضرت علی (ع) در اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۲۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، ،مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت مولود کعبه مولای متقیان، مولی الموحدین حضرت علی ابن اببطالب اولین ستاره پر فروغ آسمان امامت و ولایت با حضور امام جمعه اصلاندوز ،روحانیون ،تعدادی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی ،اقشار مختلف مردم اصلاندوز و سربازان معتکف مرکز آموزش شهید مدنی ظهر امروز سه شنبه در مسجد جامع اصلاندوز برگزارشد.

در این مراسم با شکوه حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر ،درباره فضایل مولای متقیان حضرت علی(ع) از جمله عدالت ، شجاعت و حلم و بردباری آن امام همام به ایراد سخن پرداخت.

وی، هدف از برگزاری مراسم اعتکاف را تهذیب نفس و خودسازی و ارتقاء سطح بینش معنوی اقشار مختلف مردم دانست و اظهارداشت:حضور گسترده جوانان در مراسم اعتكاف نشان دهنده آگاهی آنان از انحرافات اجتماعی و تقویت باورها و پایه‌های اعتقادی خود در برابر آنها است.

در ادامه  "حنیفه قلیزاده" از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)،بمناسبت ولادت مولای پرهیزگاران حضرت علی (ع) شعف خوانی کرد.

اهدای هدایا به همنامان "علی" توسط پایگاه بسیج شهید باکری از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

گفتنی است، مراسم جشن میلاد حضرت علی(ع) به همت حوزه بعثت سپاه ناحیه عشایری و با همکاری ستاد نماز جمعه و کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار