معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان :

لازمه تولید، توسعه سرمایه گذاری است

لازمه تولید، توسعه سرمایه گذاری است و برای این کار نیز باید امنیت و آرامش در جامعه ایجاد شود تا سرمایه گذاران با رغبت به فعالیت های اقتصادی بپردازند.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۳۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود در سال 96،امیدآفرینی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه را موجب کاهش آسیب های اجتماعی دانست وگفت: مدیران باید ضمن بیان و رفع کاستی ها و خطاهای موجود، به دور از ایجاد یاس، به امیدآفرینی بپردازند.

سید بیوک موسوی تاکید کرد: باید خروجی تمامی فعالیت های مدیران به امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی منجر شود.

وی در ادامه، توجه به دو حوزه بانوان و جوانان را خواستار شد و اظهار داشت: این دو بخش در گذشته عمدتا مغفول مانده و شعاری برخورد شده که باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار زنجان همچنین با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در اردیبهشت ماه سال جاری با بیان اینکه نباید از بیت المال و امکانات عمومی برای تبلیغ اشخاص در انتخابات استفاده شود، خاطرنشان کرد: پاسداری از حرمت و حیثیت کاندیداها، رعایت حقوق ثبت نام کنندگان در انتخابات و صیانت از آراء مردم بعنوان حق الناس از مواردی است که باید از سوی مجریان و هیات های نظارتی و اجرایی مورد توجه جدی قرار گیرد.

موسوی ابراز امیدواری کرد با حضور چشمگیر مردم در این دوره از انتخابات نیز مشارکت عمومی مثال زدنی را در زنجان و سراسر کشور شاهد باشیم و در ایام پس از انتخابات هم، انسجام و اتحاد اقشار مختلف مردم افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری و تعیین شعار سال جدید اشاره کرد و گفت: تمامی قوای سه گانه کشور و زیرمجموعه های نظام و حاکمیت همچون دولت در راستای تحقق منویات و فرامین رهبری مسئولیت دارند و باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

این مقام مسئول یادآور شد: با ریل گذاری ها و تعیین شاخص های فعالیت از سوی رهبر معظم انقلاب، بنیادها و موسسات مالی و اعتباری کشور که از قدرت مالی بالایی برخوردار هستند و دل در گرو این نظام و انقلاب اسلامی دارند نیز باید همچون نهادهای دولتی در راستای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد تولید و اشتغال در کشور همت نموده و همگام با دولت در رفع معضل بیکاری به ایفای نقش بپردازند.

معاون استاندار زنجان ادامه داد: لازمه تولید، توسعه سرمایه گذاری است و برای این کار نیز باید امنیت و آرامش در جامعه ایجاد شود تا سرمایه گذاران با رغبت به فعالیت های اقتصادی بپردازند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات تمامی دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد خدمات سفر در ایام نوروز، از تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان و کشور در ایجاد فضای امن در جامعه قدردانی نمود و افزود: با تلاش سربازان دلاور نظام جمهوری اسلامی و مجاهدت خاموش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور، ایران در گرداب طوفانی منطقه خاورمیانه، محور آرامش و امنیت است که باید قدردان این تلاش ها و زحمات باشیم.

موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، از مسئولان برگزاری اردوهای راهیان نور خواست تا از حضور رزمندگان اسلام که در ایام هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها و مناطق عملیاتی حضور داشتند بعنوان راویان نور در اردوهای راهیان نور استفاده کنند

وی در پایان از همراهی و همدلی تمامی مدیران شهرستان، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه شهرستان با فرمانداران و مجموعه دولت در ایجرود قدردانی کرد.

ارسال نظرات