خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

بیش از پنج هزار طرح اشتغال در سال 95 اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه پنج هزار و 470 طرح اشتغال با اعتباری بیش از 659 میلیارد ریال در سال گذشته اجرا شده است، افزود: از این تعداد یک هزار و 365 طرح از محل اعتبارات امدادی و چهار هزار و 105 طرح از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکها بوده است.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۸۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، محمد کلامی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح های اشتغال 151 میلیارد ریال از محل اعتبارات امدادی هزینه شده است،تصریح کرد: در 12 ماهه سال گذشته 508 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های اشتغال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و اجرای طرح های خود اشتغالی زمینه را برای استقلال اقتصادی مددجویان فراهم می کند، خاطرنشان کرد: طرح های اشتغال اجرا شده شامل 370 طرح کارانگیزی، یک هزار و 532 طرح توان افزایی و سه هزار و 568 طرح خودکفائی بوده است.

کلامی با اعلام اینکه بیشترین طرح اجرا شده در بخش دامپروری بوده است، تاکید کرد: از مجموع طرح های اجرا شده 223 طرح در بخش کشاورزی، یک هزار و 989 طرح در دامپروری، یک هزار و 390 طرح در صنایع دستی و یک هزار و 868 طرح نیز در بخش خدمات هستند.

وی رویکرد این نهاد را توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از طریق اجرای طرح های اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغال عنوان و بیان کرد: يكي از اهداف اساسی کمیته امداد ايجاد اشتغال پايدار و هدايت مددجويان به سمت خودکفائی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها