معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره):

فرهنگ، اشتغال و مسکن سه محور اصلی و توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) است

سه محور اصلی فرهنگی، اشتغال و مسکن از موضوعات مورد توجه در کمیته امداد است، که در این راستا اقدامات متعددی در کمیته امداد انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۴۶۲۴۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی کمیته امداد در جمع معاونان کمیته امداد ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه کار فرهنگی باید بر اساس قرآن و اهل بیت باشد، گفت: امروز دشمنان با هجمه‌های فرهنگی مختلف به دنبال انحراف جوانان هستند که در این شرایط باید با توسل از سیره اهل بیت (ع) شناخت مددجویان را بیشتر کرده و آگاه‌سازی لازم را در آنها ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام احمدیان با اشاره به اینکه نخستین قدم در کمیته امداد باید شناخت خداوند باشد، افزود: در این بخش باید با بهره‌گیری از ظرفیت حوزه فرهنگی و کارشناسان اهل فن از انحراف مددجویان جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه در مسائل فرهنگی باید همه افراد وارد صحنه شده و فعالیت کنند، اظهار داشت: در کمیته امداد نیز به دنبال این هستیم که کارهای فرهنگی بر اساس سیره اهل بیت (ع) پیاده‌سازی شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه الگوی فعالیت در کمیته امداد امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: باید فرهنگ انس با قرآن را در بین مددجویان نهادینه کرده و به یک نقطه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از طلاق و مسائل اجتماعی که سرریز آن متوجه کمیته امداد است، افزود: باید با اقدامات زیربنایی فعالیت‌های موثر در زمینه تقویت بنیان خانواده تلاش شود.

احمدیان با بیان اینکه سه محور اصلی فرهنگی، اشتغال و مسکن از موضوعات مورد توجه در کمیته امداد است، اضافه کرد: در همین زمینه اقدامات متعددی در کمیته امداد انجام شده است.

ارسال نظرات