درسالروز میلاد مولود کعبه امام علی علیها السلام وبه بهانه روز پدر .
کد خبر: ۸۸۴۶۲۹۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ مهدی شریفی دانشجوی بسیجی رشته حقوق طی یادداشتی نوشت:

رهبر انقلاب: کدام نقض کرامت انسانی بالاتر از این که پدر خانواده‌ای، در جامعه‌ای که در آن همه‌چیز هم هست، نتواند اوّلیات زندگی فرزندان خودش را تأمین کند؟! کدام تحقیر از این بالاتر ؟  !صبح تا شب کار کند، آخرش به من یا به آن مسؤول دیگر نامه بنویسد که من دو ماه است به خانه‌ام گوشت نبرده‌ام!
آقای ریس جمهور:صدای رعد و برق برنامه اقدام جامع مشترکتان آنقدر زیاد بود که هر خواب زده ای را هم تحت تاثیر قرار داد. مگر می شود روزها بیدار شد و آفتاب تابان را ندید!
 اما آیا شما هم صدای  مردان و زنان مملکت را شنیده اید . شنیده اید که چه مقدار از نسل جوان ونخبه علمی بخاطر نبود امکانات و شرایط بد اقتصادی  مجبور به ترک تحصیل شده ویادرروستاها مردم امکانات اولیه عمومی و بهداشت و درمان ندارند .؟ آیا شنیده اید که بیکاری معضل لاینحل خانواده ها شده وبرخی پدران قدرت خرید مایحتاج اولیه زندگی خانواده شان را ندارند .؟ آیا  شنیده اید کمر مردان با غیرت این سرزمین در زیر بار مشکلات اقتصادی شکست . آیا صدای مردم خوزستان که فریادشان زیر هجوم ریزگردها و در تشنگی گم شده است را شنیده اید . ؟آیا اعتبار ایران و ایرانی همین بود ؟
 آقای ریس  این فریاد  ها را یا شنیده  وشاید  خواب بودید و شاید هم صدای رعد و برق برجام چنان گوشتان را پر کرده که دیگر صدایی به گوش شما نمی رسد.

مهدی شریفی – دانشجوی بسیجی رشته حقوق

ارسال نظرات