مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری وقف، چشمه‌ همیشه جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۱۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، رحیم عبدالجباری گفت: این جشنواره‌ی سراسری در بخش‌ گرافیک در رشته‌های تایپوگرافی، آرم و نشانه و همچنین پوستر برگزار می‌شود

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ جشنواره تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد و علاقه‌مندان و فعلان این حوزه می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت استانی جشنوارهsharghi.oghaf.irمراجعه کنند.
عبدالجباری با اشاره به اینکه هنرمندان تا 25 اسفند ماه فرصت ارسال آثار خود به دبیرخانه را دارند، افزود: آدرس دبیرخانه استانی این جشنوارهنیز به نشانی، تبریز-خیابان آزادی-جنب مسجد طوبی-اداره کل اوقاف و امور خیریهآذربایجان‌شرقی_معاونت فرهنگی و اجتماعی بوده از این رو علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به این نشانی ارسال کنند.
وی اضافه کرد: شماره تماس با دبیر خانه استانی جشنواره عبارت است از، 041-33368553 و 041-33373546 و همچنین آدرس دبیرخانه مرکزی نیز واقع در تهران-خیابان حافظ-خیابان نوفل نوشاتو-سازمان اوقاف و امور خیریه- ساختمان مهر- طبقه چهار- معاونت فرهنگی و اجتماعی- اداره ترویج فرهنگ وقف می‌باشد.
عبدالجباری با تاکید بر اینکه شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه‌مندان آزاد است، بیان کرد: اولویت امتیاز برتر مختص آثاری است که در سال جاری تولید و ساخته شده‌اند و همچنین تکنیک خلق اثر نیز آزاد بوده اما تمامی آثار باید پویایی و نوآوری داشته باشند و همچنین متناسب با رویکرد وقف بوده و از نمادها و نشانه‌هایی از وقف استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه سقف ارسال آثار برای هر شرکت کننده، پنج اثر است، گفت: آثار ارسالی به شرکت کنندگان بازگردانده نشده و همچنین فایل‌های ارسالی نیز باید در قالبjpgوtiffوبا کیفیت 300dpiدر قالب لوح فشرده و یا ایمیل ارسال شوند.

ارسال نظرات