پنجشنبه 24فروردین برگزار می شود؛

یکمین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید علی طاهری در سرتشنیز

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) از برگزاری مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت مدافع حرم، سرهنگ پاسدار شهید علی طاهری در روستای سرتشنیز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۱۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام به همراه مسئولین حفاظت اطلاعات، بازرسی، نیروی انسانی، نظارت و تأیید صلاحیت این یگان، با حضور در منزل سرهنگ پاسدار شهید علی طاهری، یاد و خاطره رشادت های این رزمنده مجاهد و مدافع حرم اهلبیت را گرامیداشت.

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی در این دیدار با گرامیداشت روز پدر، به خانواده معظم شهید علی طاهری، میلاد امام علی علیه السلام را تبریک و یکمین سالگرد شهادت پدر گرانقدر شهیدشان را تهنیت گفت.

وی، با اشاره به رشادت های این رزمنده فداکار، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست.

در این دیدار خانواده شهید طاهری به بیان مشکلات خود پرداختند و فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام دستور پیگیری سریع صادر کرد.

به گزارش بسیج؛ مراسم یکمین سالگرد شهادت مدافع حرم، سرهنگ پاسدار شهید علی طاهری، فردا پنج شنبه 24فروردین 1396از ساعت 15 تا 17 در حسینیه امام صادق علیه السلام روستای سرتشنیز و همزمان برای خواهران در حسینیه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

روستای سرتشنیز در فاصله 30کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری و 15کیلومتری شلمزار، مرکز شهرستان کیار قرار دارد.


ارسال نظرات