مدیرکل صداوسیمای استان لرستان:

فعالیت هنرمندان لرستانی نیازمند بستر مناسب است

مدیرکل صداوسیمای استان لرستان با اشاره به اینکه فعالیت هنرمندان نیازمند بستر مناسب در لرستان است،گفت: بسیج هنرمندان حلقه وصل هنرمندان به صداوسیمای مرکز استان باشند.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۲۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد بازوند ظهر امروز در همایش روز قشر و تجلیل از هنرمندان عرصه هنر انقلاب و دفاع مقدس که در دفتر فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری حدود یک دهه است که نقشه راه همه آحاد ملت و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مشخص کرده و به‌درستی اقتصاد که پاشنه آشیل جمهوری اسلامی است را برای ما مشخص کرده است.
وی با اشاره به اینکه همه کشورهای دنیا به دنبال توسعه هستند، افزود: ما نیز اگر بخواهیم نقشه راه مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم و عملیاتی کنیم به همت تفکر بسیجی نیاز داریم.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان با اشاره به اینکه ایران در دو حوزه فناوری هسته‌ای و صنایع موشکی در دنیا جز برترین‌ها است، عنوان کرد: صاحب‌نظران توسعه هم توسعه جامعه‌محور را به‌عنوان یک رهیافت مطرح می‌کنند و هم توسعه نخبگان محور را که نخبگان هر کشور به دودسته نخبگان سیاسی و نخبگان فکری تقسیم می‌شود دلیل موفقیت در حوزه فناوری هسته‌ای و صنایع موشکی وجود تفکر بسیجی پشت این دودسته نخبه بود.
وی بابیان اینکه درجایی که تفکر بسیجی ورود پیداکرده کشور موفقیت‌هایی را به دست آورده است، بیان کرد: شهدای گران‌قدر هسته‌ای بسیجیانی بودند که دل درگرو فرهنگ، هنر، رشد، توسعه و ترقی ایران اسلامی داشتند و جان خود را فدا کردند.
بازوند با اشاره به اینکه لرستان می‌تواند در همه‌هنرهای هفت‌گانه حرف برای گفتن داشته باشد، خاطرنشان کرد: این بسیجیان می‌توانند تفکر بسیجی را در هنرهای هفت‌گانه رواج دهند.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان بابیان اینکه ما مدعی هستیم لرستان خواستگاه موسیقی است، گفت: موسیقی لرستان، موسیقی فاخر است که باید موسیقی لرستان موسیقی جهت‌دار و جهت دهنده در بین آحاد کشور باشد.
وی اظهار داشت: به لحاظ نمایشی و تئاتر، سینما گران استان، در عرصه هنرهای تجسمی، فیلم‌نامه نویسان و قلم‌به‌دستان خوب لرستان که در هرکجای این کشور فعالیت می‌کنند اگر در لرستان فرصت فراهم شود می‌توانند همت بیشتری داشته باشند.
بازوند با اشاره به اینکه فعالیت هنرمندان نیازمند بستر مناسب در لرستان است،افزود: بسیج هنرمندان حلقه وصل هنرمندان به صداوسیمای مرکز استان باشند.
انتهای پیام/ش

ارسال نظرات
آخرین اخبار