معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:
مکان مورد نظر برای فعالیت خانه جوان از روزهای آغاز سال جاری تحویل گرفته شده است.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۳۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به زودی خانه جوانان در استان زنجان افتتاح می‌شود.

حمید حسنی با بیان تصویب طرح خانه جوانان در اواخر سال 95 و اوایل سال 96، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از اواخر سال 1395 مکان خانه جوانان و اعتبارات آن را از وزارت ورزش و جوانان پیگیری کرده است.

وی با اشاره به اجرای سراسری طرح خانه جوانان افزود: برنامه‌ریزی شده است که در هر استان یک خانه جوان راه‌اندازی شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه عملیاتی آغاز فعالیت خانه جوان در شهر زنجان خبر داد و گفت: مکان مورد نظر برای فعالیت خانه جوان از روزهای آغاز سال جاری تحویل گرفته شده است.

حسنی ادامه داد: مکان پیش‌بینی شده برای آغاز فعالیت خانه جوان زنجان در حال تجهیز شدن است.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای آغاز فعالیت رسمی خانه جوان زنجان در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: بر اساس این برنامه‌ریزی این مهم تا پایان فروردین‌ماه محقق می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر پیگیری برای راه‌اندازی خانه جوان در سایر شهرستان‌های استان گفت: برای راه‌اندازی سه خانه جوان در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

حسنی افزود: خانه‌های جوان راه‌اندازی شده با هدف فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به ارتقای حس مسؤلیت‌پذیری و فعالیت‌های اجتماعی جوانان تشکیل می‌شوند.

ارسال نظرات