مددجويان كميته امداد از قشر انقلابي و متدين جامعه هستند و بايد از اين ظرفيت استفاده كرده و در تقويت باورهاي ديني آنها استفاده كرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۴۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگي كميته امداد امام خمینی (ره) در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان زنجان با بیان اینکه از مهمترین اهداف امداد توانمندسازی فکری مددجویان است، گفت: برنامه متعددی برای تقویت فرهنگ كار و تلاش در كشور برای مددجویان اجرا مي شود.

حجت‌الاسلام حسين احمديان با اشاره به اينكه كميته امداد جايي است كه بايد ارتباط ويژه با روحانيت داشته باشد، اضافه كرد: از همين رو در اعزام مددجويان به اردوهاي زيارتي از ظرفيت روحانيون نيز استفاده مي‌شود.

وي با بيان اينكه مددجويان كميته امداد از قشر انقلابي و متدين جامعه هستند، افزود: بايد از اين ظرفيت استفاده كرده و در تقويت باورهاي ديني آنها استفاده كرد.

احمديان با اشاره به اينكه در استان‌ها نيز در راستاي ارتقاي سطح فرهنگ مددجويان اقدامات خوبي انجام شده است، اضافه كرد: يكي از اقدامات كميته امداد در اين بخش برگزاري اردوهاي فرهنگي و زيارتي است.

معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به اينكه هم اكنون 14 اردوگاه و 110 كانون فرهنگي دائمي از سوي كميته امداد فعال است، افزود: تعداد خوابگاه‌هاي فعال اين نهاد نيز 16 مورد است.

معاون فرهنگی کمیته امداد در ادامه گزارشي از وضعيت مددجويي اين نهاد ارائه كرد و گفت: با توجه به اينكه بيش از 60 درصد از مددجويان اين نهاد خانم هستند، ارائه خدمات مشاوره تأثير بسزايي در توانمندسازي فرهنگي مددجويان خواهد داشت.

ارسال نظرات