معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: سال گذشته 69 میلیاردو 469 میلیون ریال توسط مردم استان مرکزی در قالب صدقه به نیازمندان کمک شده است.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۵۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

ابوالفض مرتضیان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان با اشاره به مکان‌های مصرف صدقات پرداختی در راستای کمک به مددجویان گفت: صدقات پرداختی نیکوکاران برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر هزینه می‌شود.

وی افزود: مردم خیراندیش استان مرکزی سال گذشته 69 میلیارد و 469 میلیون ریال صدقه به نیازمندان اعطا کردند.

مرتضیان با اشاره به تعداد صندوق‌های جانمایی شده در استان گفت: تعداد 138 هزار صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در استان وجود دارد که این میزان صدقات جمع‌آوری شده از این تعداد صندوق بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: در چند سال اخیر تعداد صندوق صدقات افزایشی نداشته و به جای آن از روش‌های نوین جلب مشارکت همچون استفاده از کد USSD و فناوری نوین بانکی استفاده شده است.

وی افزود: سامانه آنی پرداخت نیکوکاری با شماره گیری( # پیش کد تلفن استان/شهرستان *۸۸۷۷*) از طریق تلفن همراه و برای تمامی مشترکین همراه اول و ایرانسل فعال بوده و امکان واریز مستقیم وجوه و کمک‌های مردمی را فراهم کرده است.

مرتضیان در پایان خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در سامانه در پرداخت‌های نقدی، غیرنقدی، صدقات و طرح‌های ویژه کمیته امداد همچون همسفره، شوق زیارت، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری مشارکت و نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات