فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج):

ملت ایران برای ادامه راه خود در سال جدید نیاز مبرم به اتحاد و وحدت ملی دارد

کد خبر: ۸۸۴۶۳۶۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در مورد نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به خبرنگار ما گفت: ملت ایران برای ادامه راه پر افتخار خود در سال جدید نیز به این اتحاد و وحدت ملی برای عبور از چالش ها و تهدیدات به ویژه دو مساله مهم پیش روی کشور در این مقطع، یعنی «برگزاری شکوهمند انتخابات 96» و «ساماندهی اقتصاد مقاومتی بر مدار تولید و اشتغال» نیاز مبرم دارد.

سردار پرستار افزود: رهبر فرزانه انقلاب با باوری که به تعهد انقلابی و مسئولیت پذیری ایمانی مردم در قبال مسائل کلان کشور و نظام دارند، نسبت به درخشش مجدد مردم این گونه ابراز امیدواری می کنند که:«این نیاز ملّی، امسال هم به قوّت خود باقی است.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال هم ملّت ایران، هم باید اتّحاد ملّی خود را نشان بدهند، هم باید پایبندی خود به انقلاب و نظام و مباحث و مسائل دینی را نشان بدهند و اثبات کنند، هم باید سمت و سوی حرکت خود را به رخ دشمنان ایران و دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان ملّت ایران بکشند».

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) تصریح کرد: امید بخشی سخنان رهبر معظم انقلاب، در واقع چشم انداز روشنی است که در صورت عمل به منظومه اقتصاد مقاومتی و بها دادن به تولید داخلی به دست می آید: نقطه‌ی اولویّت‌‌دار و کلیدی به آن نگاه کنیم، عبارت است از تولید؛ تولید ملّی، تولید داخلی. توصیه‌ی رهبر معظم، تکیه‌ی بر روی تولید داخلی است.

وی با اشاره به اینکه تولید داخلی یک کلید‌واژه است، گفت: امروزه اولویت اصلی کشور در سال جدید، مسئله‌ی تولید ملّی و تولید داخلی است. این یک کلید‌واژه است، سرفصل‌های متعدّدی از این مسئله ناشی می شود.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) تصریح کرد: اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق بدهیم، اشتغال به وجود می‌آید و مشکل بیکاری -که یکی از مصیبت‌های امروز کشور ما بیکاری جوانان است و نرخ بیکاری، بالا است- برطرف خواهد شد یا کاهش پیدا خواهد کرد».

ارسال نظرات
آخرین اخبار