در ايام نوروز سال 1396:

توزيع بيش از 46 تن سيب و پرتقال تنظيم بازار در سطح شهرستان مهریز

رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان مهريز از توزيع بيش از 46 تن سيب و پرتقال تنظيم بازار در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۷۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز، از 24 اسفند ماه سال 1395 کار عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار از طریق 11 مرکز عرضه در سطح شهرستان آغاز شد كه تا پايان روز دوشنبه بیست و یکم فروردين ماه سال 1396 بیش از 46 تن سيب و پرتقال تنظيم بازار به تفكيك بيش از 10 تن سيب و 36 تن پرتقال در سطح شهرستان توزيع گرديد.

"محمدرضا زارع هرفته" رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان مهريز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری شرکت های تعاونی روستایی تحت پوشش اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز مسقر در دهستان های بهادران ، میانکوه، تنگ چنار، ارنان و خورمیزات و همچنین مباشرین توزیع میوه در سطح شهر مهریز، نسبت به توزیع میوه تنظیم بازار با نرخ مصوب سيب زرد و قرمز از قرار هر كيلو 45 هزار ریال، پرتقال تامسون 22 هزار ريال، پرتقال جنوب 35 هزار ريال و پرتقال والنسيا 39 هزار ريال براي مصرف كننده اقدام نمودند. البته بر اساس تصميم كميته راهبردي ميوه استان از روز سه شنبه هشتم فروردين ماه سال 1396 قيمت سيب تنظيم بازار در كليه مراكز توزيع در سطح استان يزد از هر كيلوگرم 45 هزار ريال به 35 هزار ريال كاهش يافت. وي در ادامه افزود: با توجه به کشش بازار و جمعیت شهرستان، ميوه تنظيم بازار از طريق 11 مركز عرضه در سطح شهرستان آغاز شد كه تا پايان روز دوشنبه بیست و یکم فروردين ماه سال 1396بیش از 46 تن سيب و پرتقال تنظيم بازار به تفكيك 10 تن سيب و بیش از 36 تن پرتقال در سطح شهرستان توزيع شد.

شایان ذکر است روند توزیع میوه تنتظيم بازار تا پايان فروردین ماه 1396 در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و همشهریان شریف شهرستان مهريز می توانند با مراجعه به مراکز مشخص شده در سطح شهرستان نسبت به خرید ميوه تنظیم بازار با قیمت های مصوب اقدام نمایند. تلفن 124 به صورت شبانه روزي پاسخگوي شكايات مردم در خصوص قيمت و كيفيت ميوه تنظيم بازار عرضه شده مي باشد.

ارسال نظرات