خبرهای داغ:
عضو انجمن مذاهب تقریب اسلامی استان گلستان گفت: دشمن در فکر تفرقه افکنی ببن مسلمانان است لذا ما باید نسبت به ایجاد دو دستگی و تفرقه افکنی که دشمن بین مسلمانان می اندازد هوشیار باشیم
کد خبر: ۸۸۴۶۳۹۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، آخوند میرابی عضو انجمن مذاهب تقریب اسلامی استان گلستان  در جشن تولد امام علی (ع) که درمیان پایوران و مسئولین  شهرستان گمیشان برگزار شد، اظهار کرد: سعی کنیم برادری و وحدت را در بین خودمان تقویت کنیم  و از تعرض به اعتقادات یکدیگر خوداری کنیم.

وی افزود: خداوند ما را به وحدت دعوت کرد پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) ملت مسلمان را به وحدت و دوستی دعوت کرده اند .امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همه را به وحدت برابر ی دعوت کرده اند چون همه بزرگان مروج دین و برابری هستند.

آخوند میرابی در ادامه بیان داشت: دشمن در فکر تفرقه افکنی ببن مسلمانان است لذا ما باید نسبت به ایجاد دو دستگی و تفرقه افکنی که دشمن بین مسلمانان می اندازد هوشیار باشیم این امر به دست نمی آید جز با پیروی از قرآن و احادیث ائمه اطهار که همیشه مسلمانان را به وحدت و دوستی بین یکدیگر تشویق می کنند .

وی خطاب به همه مسلمانان گفت: بياييد به بركت ميلاد مولود كعبه بيش از پيش با هم متحد شويم و از مستكبرين اعلام بيزاري كنيم كه سعادت دنيا و آخرتمان در اتحاد است.

آخوند میرابی در ادامه خاطر نشان کرد: خداوند قرآن را به عنوان قانون برای همه مسلمانان فرستاد و در بیشتر آیات قرآن  مطالبی را برای زندگی مردم، وحدت ، دوستی و یکپارچگی مسلمانان بیان کرده است.

وی اذعان کرد: حضرت علي (ع) مرد بزرگ و داراي فضائل بيشمار است و و مختص عرب و عجم و ايراني و غير ايراني   نيست و نه تنها به مسلمانان بلكه به كل بشريت تعلق دارد.

عضو انجمن مذاهب تقریب اسلامی استان گلستان ابراز کرد:" اگر شخصي نام حضرت علي (ع) را بشنود و در باره فضائل او سكوت كند و حرفي نزد به خودش خسارت زده زيرا خود خداوند و پيامبر بزرگ اسلام در مورد فضائل ايشان سخنها گفته اند.

آخوند ميرابي در پایان همه مسلمانان را به اتحاد و همدلي و برائت از مستكبرين دعوت كرد و افزود: ماه رجب بهترين فرصت براي كاشتن بذر اتحاد و همدلي در دل مسلمانان است و در ماه شعبان بايد اين بذر را بيش ازپيش آبياري كنيم تا انشاالله در ماه رمضان از بركات آن بيش از گذشته بهره مند شويم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها