محمد اسماعیل سعیدی گفت: گرانی قیمت نرخ بهای قبوض کم مصرف ها ، به نوعی اجرای اشتباه طرح هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت یازدهم را به اثبات می‌رساند که مشکلاتی را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳
محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت ملزم است که قانون هدفمندی یارانه‌ها را رعایت کرده  و قیمت حامل‌های انرژی را هم اصلاح کند قانون هدفمندی یارانه‌ برای رفاه مردم کم درآمد جامعه بوده است. 

وی با بیان اینکه قیمت حامل‌های انرژی پس از سال پایه بر اساس قیمت ارز منظور شده در بودجه سالانه تعیین می‌گردد افزود: دولت مجاز است برای مدیریت آثار نوسان‌ قیمت‌های حامل‌‎های انرژی بر اقتصاد ملی بدون تغییر قیمت برای مصرف کننده از طریق اخذ مابه التفاوت یا پرداخت یارانه اقدام کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: تعیین قیمت آب، برق، گاز قیمت ترجیحی و پلکانی برای مصارف مختلف با لحاظ مناطق جغرافیایی ، نوع و میزان مصرف مجاز خواهد بود.

وی در خاتمه افزود: گرانی قیمت نرخ بهای قبوض کم مصرف ها ، به نوعی اجرای اشتباه طرح  هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت یازدهم را به اثبات می‌رساند که مشکلاتی را ایجاد کرده است.

ارسال نظرات