حجت الاسلام علوی تأکید مجدد امام خامنه ای بر ضرورت اقتصاد مقاومتی را نشانه کوتاهی مسئولان در این زمینه دانست، که نتوانسته اند انتظارات ایشان را برآورده سازند.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۹۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید محمدرضا علوی در گفتگو با خبرنگار بسیج، به تشریح اهمیت نامگذاری سال 96بعنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، به سخنان رهبر معظم انقلاب در نوروز سال 1396 اشاره کرد و در تصریح سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: وقتی امام خامنه ای چند سال پی در پی بر ضرورت اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند، نشانه آن است که مسئولان اجرائی کشور در این زمینه کوتاهی کرده و نتوانسته اند که انتظارات ایشان را در این زمینه برآورده سازند.

وی، تحقق شعار سال را در گرو خواستن و داشتن دغدغه دانست و افزود: این ناتوانی و ضعف فقط می‌تواند دو علت داشته باشد، یا نمی‌توانند و تخصص لازم را ندارند و یا نمی‌خواهند و دغدغه ندارند و در هر دو صورت نتیجه یکسان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان خاطرنشان کرد: امیدواریم قوای سه گانه در سال 96 با وحدت، منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده و با مدیریت صحیح سیستم بانکی، جلوگیری از واردات، تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه، توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه ، تاکید بر فرآوری محصولات به جای خام فروشی، استفاده از سیاست‌های ضد لیبرالی در اقتصاد، افزایش انضباط مالی و تخصیص اعتبارات عمرانی و بهره مندی از نیروی جوان، تحصیلکرده و خلاق کشور، امید را به جامعه بازگردانده و ضمن ایجاد اشتغال پایدار در کشور از اشتغال موجود نیز حراست کنند.

ارسال نظرات