خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به همراه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و یگان 60 زرهی عمار گنبدکاووس با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۰۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بعدازظهر امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار با تشکر از حمایت‌های امام جمعه گنبدکاووس از اجرای برنامه‌های سپاه در گنبدکاووس، افزود: ائمه جمعه و جماعات همواره در کنار راهنمایی و ارشاد فرزندان پاسدار و بسیجی خود یک حامی بزرگ برای ما بوده‌اند که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم را به عنوان بزرگترین رکن حرکت پیشرونده انقلاب ولی نعمت خود می‌داند، خاطرنشان کرد: عموم برنامه‌های سپاه و به ویژه بسیج در شهرستان‌ها با محوریت مردم و بر اساس نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم طراحی و ساماندهی شده است.

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این دیدار با تقدیر از سپاه نینوای استان گلستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در برگزاری باشکوه مراسمات ویژه شهدای مدافع حرم در گرگان و گنبدکاووس، ادامه داد: ما سپاه را یک مجموعه ایدئولوژیک و انقلابی می‌دانیم و معتقدیم این نهاد مردمی و مقتدر باید روز به روز تقویت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها