خبرهای داغ:
پدر شهید «مهدی شکوری»؛

«مهدی» را امام رضا (ع) به ما داد و ما هم آن را تقدیم حضرت زینب (س) کردیم

پدر شهید مهدی شکوری سومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس، با اشاره به جریان تولد شهید «مهدی شکوری» گفت: امام رضا (ع) این فرزند را به ما داد و ما نیز آن را تقدیم به حضرت زینب کردیم.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۰۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حسین شکوری، پدر شهید «مهدی شکوری» سومین شهید مدافع حرم شهرستان گنبدکاووس در سخنان کوتاهی که در جریان بازدید فرمانده سپاه نینوا از خانواده این شهید بیان شد، اظهار کرد: از الطاف و محبت همه مردم گنبدکاووس و استان گلستان که در این روزها ما را شرمنده غیرت و صفای خود کردند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه از مسوولان و مدیران به ویژه امام جمعه و فرمانده سپاه گنبدکاووس نیز به صورت ویژه تشکر می‌کنم، افزود: امیدواریم خداوند متعال این فرزند شهید را از ما بپذیرد و شفیع ما در روز قیامت قرار دهد.

پدر شهید «مهدی شکوری» با تاکید بر اینکه خانواده ما همواره برای حل مشکلاتمان به امام رضا (ع) توسل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما از امام رضا (ع) فرزندی صالح خواستیم که من و مادرش را سربلند کند که امام رضا (ع) فرزند پسری به ما داد که حتی برای نامگذاری او هم به دلیل شهادت شهید «مهدی مجیدی» در همان ایام از اسم این شهید استقاده کردیم.

شکوری با تاکید بر اینکه این فرزند هدیه امام رضا (ع) به ما بود، ادامه داد: ما هم این هدیه را تقدیم به ساحت قدسی حضرت زینب (س) کردیم و افتخار می‌کنیم که فرزندمان در راه دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به درجه شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشترین نقش را در تشویق و حمیات از مهدی در اعزام به سوریه و روحیه دادن به او همسرش داشت، تصریح کرد: من و خانواده به صراحت می‌گوییم که شرمنده و مدیون عروسمان هستیم که امیدواریم خداوند به او صبر ویژه و جایگاه والایی را عنایت کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها