خبرهای داغ:
در شب ولادت حضرت علی (ع) صورن گرفت؛

تجلیل از پدران شهدای استان قم در همایش «پدران آسمانی»

همایش «پدران آسمانی» با تجلیل از پدران معظم شهدا شب گذشته (21 فروردین) همزمان با شب میلاد امام علی بن ابی طالب (ع) در مجتمع امام خمینی گلزار شهدای قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۱۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
تجلیل از پدران شهدای استان قم در همایش «پدران آسمانی»
به گزارش خبرگزاری بسج از قم، همایش «پدران آسمانی» شب گذشته (21 فروردین) همزمان با شب میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) در گلزار شهدای قم برگزار و از تعدادی از پدران شهدا تجلیل شد.

سردار سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا به عشق کربلا و نهضت حسینی در خون خود غلتیدند و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور ما به دست دشمن بیفتد.

وی خطاب به پدران شهیدان گفت: اینکه با این قدهای خمیده و تن رنجور در همایش حضور یافته اید، نشان دهنده این است که عنایت شهدا همراه شماست و پای علم و رأیت ولایت ایستاده اید.

هاشمی با بیان اینکه امروز استقامت پدران و مادران شهدا زبانزد خاص و عام است، تاکید کرد: آن هایی که سر سفره شهدا می نشینند و کج اندیشی کرده و مغرور می شوند، مشمول همان جمله معروف امام خمینی (ره) هستند که به آتش و عذاب الهی دچار خواهند شد.

وی با انتقاد از رواج برخی نمادهای بدحجابی در شهر قم یادآور شد: خانواده های معظم شهدا تحمل برخی بی بندوباری ها را در شهر و حرم کریمه اهل بیت (س) و شهر علم و اجتهاد و فقه ندارند.

این مراسم با حضور و سخنرانی آیت الله فاضل عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مداحی حاج احمد شمس در وصف مولود 13 رجب، تجلیل از تعدادی از پدران شهدا و اهداء چفیه، سربند و شاخه های گل به تمامی آنان همراه بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار