معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره):

در حوزه فرهنگی نیازمند انجام کارهای نو و بدیع هستیم

در حوزه فرهنگی نیازمند انجام کارهای نو و بدیع هستیم و در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم به عمل آید.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۱۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی کمیته امداد در جمع مدیران کمیته امداد استان زنجان ضمن ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده فرهنگی کمیته امداد برای سال جاری بر لزوم بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های بومی در این بخش تأکید کرد.

حجت‌الاسلام احمدیان معاون فرهنگی کمیته امداد در این برنامه با تأکید بر داشتن پیوست فرهنگی برای همه برنامه‌ها در کمیته امداد اظهار کرد: باید در این زمینه از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم به عمل آید.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در انجام کارهای فرهنگی افزود: نباید صرفا انجام همه امور محدود به مرکز باشد و باید در استان‌ها نیز نوآوری‌هایی در ارائه خدمات فرهنگی انجام شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه توکل، تلاش و اخلاص لازمه کار فرهنگی است، اضافه کرد: کار فرهنگی نیاز به یادآوری و تکرار دارد، از همین رو باید در این زمینه استمرار فعالیت وجود داشته باشد.

احمدیان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ افزود: بیانات ایشان در بحث فرهنگی نشان از اهمیت این موضوع است.

وی در ادامه به کیفی‌سازی امور فرهنگی تأکید کرد و گفت: کار فرهنگی باید همه شمول باشد چرا که با کار تشکیلاتی نمی‌توان کار فرهنگی انجام داد.

معاون فرهنگی کمیته امداد به ویژگی‌های انجام کار فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: در صورت انجام کارهای زیربنایی و هم‌افزایی و ارتباط بین‌بخشی تأثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی بیشتر خواهد شد.

در ادامه نیز مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 22 هزار و 500 خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند.

هدایت صفری با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی نیازمند انجام کارهای نو و بدیع هستیم، تصریح کرد: در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم به عمل آید.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت مشارکت‌های مردمی در استان ارائه کرد و گفت: سال گذشته میزان صدقات جمع‌آوری شده در استان 9 درصد رشد داشت.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با با اشاره به وجود 141 هزار مشترک صندوق صدقات در زنجان گفت: سال قبل میزان مشارکت خیران در این طرح 58 میلیارد و 690 میلیون ریال بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار