رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

همکاری و هم‌افزایی بیشتر عامل برگزاری انتخابات مقتدرانه، سالم و شکوهمند می شود

همکاری و هم‌افزایی بیشتر عوامل برگزار کننده انتخابات موجب می شود انتخاباتی مقتدرانه، سالم و شکوهمند را شاهد باشیم که ناامیدی دشمنان نظام را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۲۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در نخستین جلسه ستاد انتخابات گفت: تمامی افرادی که مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی دارند باید با همکاری و تعامل مناسب با عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم نمایند.

سید بیوک موسوی افزود: باید بی غرضی، بی طرفی و رعایت حق الناس و حقوق کاندیداها و مردم در انتخابات بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد و بدون اثرپذیری از گرایشات سیاسی افراد مختلف، با تمام وجود از حیثیت افراد و کاندیداها دفاع و از رای مردم صیانت شود.

وی در ادامه اظهار داشت: نباید به هیچ عنوان از بیت المال به منظور تبلیغ کاندیداها در انتخابات استفاده شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: همکاری و هم‌افزایی بیشتر عوامل برگزار کننده انتخابات موجب می شود انتخاباتی مقتدرانه، سالم و شکوهمند را شاهد باشیم که ناامیدی دشمنان نظام را در پی خواهد داشت.

سید بیوک موسوی افزود: چنانچه بر اثر عدم هماهنگی لازم و نبود برنامه ریزی و اقتدار، خدشه ای در مراحل برگزاری انتخابات وارد شود، همه مسئولان و عوامل باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بدون اِشرافیت لازم و اِحاطه به موضوعات و حوزه های مختلف برگزاری انتخابات نمی توان انتخابات مقتدرانه ای مدیریت و برگزار نمود، اظهار داشت: با همدلی و هم افزایی می توان پروژه عظیم انتخابات را در سلامت و امنیت کامل و با جلب مشارکت حداکثری مردم در استان و کشور برگزار کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان افزود: همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه مجموعه مجریان و ناظران انتخابات می باشد و همه تلاش می کنند در چارچوب موازین قانونی به وظایف خود عمل نمایند.

وی گفت: اگرچه فضای مجازی ظرفیت مناسبی در اطلاع رسانی سریع و معرفی افراد در سطوح وسیع را داراست ولی باید با مدیریت و مراقبت از بروز اتفاقاتی که موجب گرفتاری افراد می شود جلوگیری کرد.

سید بیوک موسوی خاطر نشان ساخت: انعکاس اقدامات انجام شده از سوی اعضای ستاد انتخابات استان به وزارت کشور باید بصورت مستمر در دستور کار قرار گیرد تا ضمن اطلاع رسانی مناسب از عملکرد ستادهای استانی و شهرستانی، امکان الگوگیری سایر استان ها از اقدامات انجام شده فراهم شود.

ارسال نظرات