معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

تمدید مهلت ثبت نام در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مهلت ثبت نام در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان تمدید شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۳۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: زمان ثبت نام برای حضور در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا روز دهم اردیبهشت‌ماه امسال تمدید شده است.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو افزود: این تمدید مهلت برای فراهم‌سازی فضای کشور برای ترویج معارف دینی و قرآنی و افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در مسابقات سراسری است.

وی در ادامه اظهار داشت: اجرای برنامه‌های قرآنی یکی از موضوعات مورد توجه در اوقاف و امور خیریه است.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو با اشاره به اینکه هر سال برنامه‌های قرآنی متعددی در قالب مسابقات و همچنین محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: استقبال از اجرای این برنامه‌ها مطلوب بوده و منجر به افزایش فعالیت‌های قرآنی شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ها برگزاری سالانه مسابقات قرآنی است، اضافه کرد: امسال چهلمین دوره این مسابقات همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای حضور در مسابقات از بهمن‌ماه سال قبل آغاز شده است، افزود: این مسابقات در رده سنی بالای 18 سال برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو با اشاره به اینکه پیش از این مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا 31 فروردین‌ماه اعلام شده بود، تصریح کرد: به علت استقبال شرکت‌کنندگان این مهلت تا 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه رشته‌های حفظ قرآن کریم، رشته معارفی، رشته‌های قرائت قرآن کریم، تفسیر قرآن کریم، رشته‌های جشنواره‌ای مسابقات قرآن کریم، دعاخوانی، رشته‌های مقتل‌خوانی گروهی قرآن کریم، همسرایی دو یا چندزبانه، آثار کوتاه رسانه‌ای و انشاد انفرادی از رشته‌های این مسابقات است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت در مسابقات از طریق حضوری و با مراجعه به اداره اوقاف شهرستان‌ها و یا از طریق سایت quraniran.ir انجام می‌شود، تصریح کرد: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری طی ماه‌های اردیبهشت‌، خرداد و شهریورماه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات