عضو شوراي اسلامي روستاي قمصر:

مسئولان جلوی پای تولید کنندگان سنگ می اندازند

خبرگزاری بسیج: یک تولید کننده تخم بلدرچين از بی توجهی ادارات جهاد كشاورزي و دامپزشكي نسبت به تولید کنندگان انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۵۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فاطمه عباسي، توليد كننده تخم بلدرچين و عضو شوراي اسلامي روستاي قمصر، از توابع شهرستان ري، با اشاره به نامگذاري امسال از سوی مقام معظم رهبري مبنی بر اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال، گفت: ما نيز از مسئولين مي خواهيم که به امر توليد و اشتغال بهاء دهند.

 وی اظهار داشت: برای حمایت مسئولان از این اداره به آن اداره می رویم اما هیچ توجهی به ما نمی شود و تحقیر می شویم لاجرم به دنبال راه چاره دیگری می رویم تا بتوانیم چراغ این کارگاه را روشن نگه داریم.

عباسي، در ارتباط با راه اندازی کارگاه تولید تخم بلدرچین، اظهار داشت: برای شروع کار با سرمايه اندك و بدون حامی حياط خانه را تبديل به كارگاه تولید تخم بلدرچین کردم به این امید که با همراهي چند زن ديگر كه سرپرست خانوار بودند آنها هم به استقلال و خودكفايي برسند، اما به علت بي توجهي برخي مسئولين و اظهارات آنها مبنی بر اینکه توليد تخم بلدرچين جزء مشاغل خانگي نيست و از نظر بهداشتي خطرناك است، مرا از تولید باز داشتند و رشته كار از دستم در رفت.

 وی ادامه داد: كار را از 16تخم بلدرچين آغاز كردم که در حال حاضر به 1000 عدد رسیده که مورد استقبال فروشگاه ها قرار گرفته است.

 عضو شوراي اسلامي روستاي قمصر، با انتقاد از مشکلاتی که بر سر راه تولید کنندگان قرار می کیرد، گفت: ما تا کی باید منتظر باشیم تا اینکه دولتي بيايد و قانوني درباره حمایت از مشاغل خانگي وضع کند؟ این سیاست ها به هیچ عنوان تاثیر خوبی بر رشد و توسعه اقتصاد نخواهد داشت.    

  

ارسال نظرات