خبرهای داغ:
آيت‌الله نوري همداني مطرح كرد

نمايش اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان

يكي از مراجع تقليد گفت: بايد همواره عزت و اقتدار را در وجود خود تقويت كنيم تا دشمنان توان حركت در برابر ما را نداشته باشند.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۶۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
نمايش اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از نیروهای دریایی سپاه با اشاره به تعلیمات مطرح شده در دین اسلام اظهار کرد: اسلام همواره بر عزت و عظمت مسلمان تأکید دارد بنابراین باید بر این آموزه اهتمام داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید اقتدار و عزت خود را به رخ دشمنان بکشیم تا دشمنان اسلام از جمله نخست وزیر انگلیس همواره هراس داشته باشد در منطقه حضور پیدا کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت از جمله آموزه‌های اسلام است گفت:‌ همواره باید در موضع شجاعت و قدرت در برابر دشمنان بایستیم تا جرأت نکنند کوچکترین حرکتی داشته باشند و عزت و اقتدار کشور اسلامی را همواره به یاد داشته باشند.

وی عنوان کرد: اسلام دستیابی به قدرت را از طریق تقوا و اعتقادات می‌داند و همواره بر تقویت روحیه جهادی و شهادت‌طلبی تأکید دارد البته از طرفی دیگر باید روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را در خود تقویت کنیم تا در زمینه علمی به پیشرفت برسیم.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت تقویت قوه تشخیص حق و باطل گفت: عقل می‌تواند حق از باطل را از یکدیگر تشخیص دهد که کار بسیار سختی است.

وی خاطرنشان کرد: مبانی اسلام بر این اساس استوار است که فقیر و جهل باید ریشه‌کن شود اسلام با ظلم مخالف است بنابراین باید در این مسیر گام برداشت.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مسئله امامت عنوان کرد: اداره جامعه اسلامی باید بر عهده پیامبر و امام باشد و در زمان غیبت امام عصر(عج) فقیه واجد شرایط رهبری جامعه را بر عهده می‌گیرد که اکنون آیت‌الله خامنه‌ای عهده‌دار این مسؤولیت است.

ارسال نظرات