خبرهای داغ:
مسوول کمیته تبلیغات جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی استان قم:

نخستین همایش جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود

مسوول کمیته تبلیغات جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی استان قم گفت: نخستین همایش جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۶۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
نخستین همایش جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحمد آقامیری در رابطه با برگزاری این همایش گفت: در این همایش که نخستین همایش جبهه مردمی است، از همه گروه‌ها و احزاب، نیروهای مردمی، طلاب و فضلا، نخبگان استان قم و غیره حضور دارند.

وی اظهار کرد: نخستین مجمع مردمی سال 95 با حضور بیش از 3 هزار نفر از تمام شهرها که منتخب مردم بودند در شهر آفتاب برگزار شد و از بین 21 کاندیدا 10 نفر انتخاب شدند. در مجمع بعدی که 17 فروردین ماه 96 برگزار شد از بین 10 کاندیدا، آقایان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، زاکانی، بذرپاش، قالیباف و فتاح انتخاب شدند.

 آقامیری افزود: مقرر شد این پنج نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند و قبل از 29 اردیبهشت ماه جبهه مردمی شکل بگیرد و از بین این افراد یک نفر انتخاب شود و افراد دیگر به نفع یک نفر کنار روند.

وی در پایان تصریح کرد: این همایش در واقع هم افزایی نیروهای انقلابی است که بر اساس احساس مسوولیت وارد میدان می‌شوند و در راستای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در فضای اقتصادی سیاسی و فرهنگی جامعه دست به دست هم می‌دهند.

گفتنی است، این همایش جمعه 25 فروردین ماه ساعت 21 در تکیه شاه خراسان واقع در خیابان طالقانی(آذر) با حضور خواهران و برادران  برگزار می‌شود.

ارسال نظرات