هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا از پنج‌شنبه به مدت دو روز با حضور سه تیم داخلی و چهار تیم خارجی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۸۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا از پنج‌شنبه به مدت دو روز با حضور سه تیم داخلی و چهار تیم خارجی آغاز می‌شود.

این پیکارها در پنج وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ کیلوگرم و براساس برنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در این مسابقات شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق هستند که به میزبانی هیأت تکواندو مازندران و در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری به مدت دو روز به مصاف هم می‌روند.

البته این تیم‌ها دقایقی قبل مراسم وزن‌کشی را در محل اسکان ورزشکاران انجام دادند.

در دوره گذشته این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و 50 امتیاز قهرمان شد، تیم قزاقستان نیز با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز و کسب 13 امتیاز و با تفاضلی 37 امتیازی نسبت به تیم سوم نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و تیم النصر امارات با یک مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال برنز و 13 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها