همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی صورت می گیرد؛

اکران ویژه «ماجرای نیمروز» برای خبرنگاران و هنرمندان در البرز

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت:فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» برای اصحاب رسانه خبرنگاران و هنرمندان اکران ویژه می شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۳۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فر ضمن گرامی داشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی، و هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» برای خبرنگاران، اصحاب قلم و هنرمندان در سینما هجرت کرج  اکران می شود.

اکران ویژه «ماجرای نیمروز» برای خبرنگاران و هنرمندان در البرز

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه این اکران 24 فروردین ماه سال جاری  راس ساعت 20 برای خبرنگاران، اصحاب قلم و هنرمندان به همراه خانواده های آنان صورت خواهد گرفت، ادامه داد: «ماجرای نیمروز» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی محصول در سال ۱۳۹۵ است.

نوروزی فر خاطر نشان کرد: این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

گفتنی است فیلم به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه مجاهدین خلق می‌پردازد. این درگیری ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر بعنوان رئیس جمهور توسط مجلس شدت می‌گیرد. گروهک های ضد حکومت مانند مجاهدین دست به ترورهای موفق و ناموفق مقامات ارشد حکومت می‌ زند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات کشور و اطلاعات سپاه با همکاری هم درصدد دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق هستند. در این میان، روابط سابق بین یکی از اعضای سپاه و زنی از اعضای مجاهدین خلق که در گذشته در دانشگاه همکلاسی بودند، بُعد دیگری به اتفاقات این فیلم می افزاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها