فرماندار خلخال؛

احترام به حقوق دیگران و حفظ منابع طبیعی یکی از وظایف همگانی مردم است

فرماندار خلخال گفت: احترام به حقوق دیگران و حفظ منابع طبیعی یکی از وظایف همگانی مردم است.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۴۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، فریدون بابایی رئیس کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان خلخال در جلسه از مشترک با حضور مشاور امور معادن استاندار اردبیل به بررسی مشکلات معادن شهرستان خلخال و مطالعات پهنه قزل اوزن پرداخت.

فریدون بابایی با اظهار این نکته که جمعیت شهرستان نسبت به سال 1385 در سرشماری جدید کاهش چشمگیری داشته گفت: مهاجرت فرستی شهرستان خلخال به دلیل نبوداشتغال و زیرساخت های آن وبوده و در تلاش هستیم تا با ایجاد زیرساخت ها امکان اشتغال جوانان در شهرستان خلخال فراهم شود.

وی گفت: دولت در هر زمانی در هر مکان تشخیص داده که یک معدن و یا پهنه معدنی برای کشور، منطقه دارای اهمیت وارزش است ورود لازم با تحقیقات ومطالعات کارشناسی انجام شده و در پهنه قزل اوزن نیز شاهد موفقیت های چشمگیر شرکت ایمیدرو هستیم

فرماندار خلخال گفت: دیدن چهره نامناسب آلودگی هوا به دست کارخانه های شن و ماسه قابل تحمل نیست و باید با حفظ طبیعت آینده بهتری را برای شهرستان رقم زد.

وی گفت: اگر این طبیعت هم از بین برود به غیر از سنگ چیزی دیگری در شهرستان نخواهد ماند.

فرماندار خلخال با اشاره به صحبت سرمایه گذاران و مردم شهرستان خلخال در خصوص نتیجه مطالعات پهنه قزل اوزن نیز گفت: مردم شهرستان به دلایلی نگران آینده خود و فرزندان خود هستند چرا که قبل از پایان مطالعات به فکر نتیجه و ایجاد زیرساخت های در ارتباط با آن هستند.

ارسال نظرات