خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام هاشمی بابیان اینکه مردم فهیم و آگاه هستند، گفت: حضورهای تبلیغاتی و پوپولیستی برخی از مسئولان دیگر پاسخ نمی‌دهد و مردم خواهان عملکرد ملموس برای رفع دغدغه‌هایشان هستند
کد خبر: ۸۸۴۶۵۷۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛امام‌جمعه شهر کوشک، با اشاره به اهمیت برخی از معیارها برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: تبلیغات سالم، سلامت انتخابات، اطمینان سازی مسئولان به اثرگذاری رأی مردم و رفع شایعه‌پراکنی‌هایی که رسانه‌های معاند و غربی که به جامعه القا می‌کنند ازجمله این موضوعات است.

حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی هاشمی دهسرخی بابیان اینکه شرکت کردن و نکردن افراد در پای صندوق‌های رأی انتخابات باید بر اساس حجت شرعی باشد، خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید حضور در انتخابات را به‌عنوان یک امر واجب فردی و سیاسی می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای مردم‌سالاری دینی شکل‌گرفته است، گفت: مردم نسبت به رفتارها و انتخاب‌ها باید خود را مسئول دانسته و مطلع باشند که در روز قیامت باید نسبت به عمل خود پاسخگو باشند.

* جامعه اسلامی ایران به‌ دور از سکولاریسم است

امام‌جمعه شهر کوشک با بیان اینکه جامعه اسلامی ما به‌ دور از سکولاریسم است، اظهار کرد: مردم با حضور آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت خود و کشور را رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به اهمیت حضور گسترده در انتخابات، تأکید کرد: حضور در انتخابات یکی از عوامل اقتدار نظام در سطح بین‌المللی و ناامیدکننده طمع‌ورزی دشمنان نسبت انقلاب اسلامی است.

وی به همین دلیل رأی دادن را نوعی تکلیف ملی عنوان کرد و توضیح داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات همیشه در افکار بین‌المللی و رسانه‌ها به‌عنوان قدرت درونی یک نظام تحلیل می‌شود.

امام‌جمعه شهر کوشک تصریح کرد: حکومتی که پایگاه مردمی نداشته باشد قطعاً مورد طمع بدخواهان و دشمنان قرار خواهد گرفت و آن‌ها انواع و اقسام تهدیدها و تحریم‌ها را برای به زوال کشیدن آن به کار خواهند بست.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به حوادث فتنه 88 اظهار کرد: از بین بردن شأنیت رأی بی‌نظیر مردم، ضربه‌ای بود که فتنه 88 به کشور زد.

وی ادامه داد: این فتنه عاملی شد که دشمنان، تحریم‌های ظالمانه و اقتصادی را علیه کشور تشدید کنند، بنابراینمشکلات فعلی هم از پیامدهای همان فتنه 88 است.

امام‌جمعه شهر کوشک با اظهار اینکه فرهنگ سیاسی از ریل انقلاب اسلامی فاصله گرفته است، گفت: اصل خدمت و نوکری مردم که امام راحل بر آن پافشاری می‌فرمودند باید دوباره زنده شود.

حجت‌الاسلام هاشمی بابیان اینکه در امور سیاسی باید به همان گفتمان امام (ره) و چارچوب‌های ارزشی انقلاب اسلامی بازگردیم، تصریح کرد: مردم از روحیه اشرافی گری و تجملات بین برخی از مسئولان دل‌زده شده‌اند.

* گوشزد کردن خطر بازگشت روحیه طاغوتی بین مسئولان

وی برگشت روحیه طاغوتی در امور سیاسی و اینکه مدیران خود را جدای از ملت بدانند را یک آفت و ضربه به‌نظام عنوان کرد و گفت: مسئله فیش‌های نجومی یکی از همین مسائل است.

امام‌جمعه شهر کوشک بابیان اینکه مردم برای حفظ و امتداد نظام و انقلاب شهید تقدیم کرده‌اند، تأکید کرد: خدمت‌رسانی‌های مسئولان حداقل اقدامی است که می‌تواند برای مردم و حضور آنان درصحنه‌های مختلف باشد.

حجت‌الاسلام هاشمی بابیان اینکه مردم فهیم و آگاه هستند، گفت: حضورهای تبلیغاتی و پوپولیستی برخی از مسئولان دیگر پاسخ نمی‌دهد و مردم خواهان عملکرد ملموس برای رفع دغدغه‌هایشان هستند.

وی رفع مشکلات معیشتی مردم را یکی از درخواست‌ها عنوان کرد و افزود: مسئولان باید زندگی خود را هم‌سطح مردم کرده تا درد آن‌ها را از نزدیک بچشند.

امام‌جمعه شهر کوشک بروکراسی‌های اداری کشور را نیز دارای مشکلاتی بیان کرد و گفت: ساختارهای سیاسی باید مبتنی بر ارزش‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی تغییر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها