اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی در استان

مجوز قطعی راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی در کهگیلویه وبویراحمد صادر شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۸۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به وجود انواع گیاهان دارویی در استان گفت:کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ داشتن منابع غنی گیاهان دارویی و استفاده از آن برای درمان و پیشگیری از بیماری ها در مرکز گیاهان دارویی  کشور جایگاه ویژه ای کسب کرده است.
اورنگ ایلامی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در حوزه پژوهشی مجوز راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی در استان صادر شد و به زودی این مرکز آغاز به کار می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز،توجه به گیاهان دارویی،توسعه ی این صنعت موجب ایجاد اشغال و تولید انبوه در استان و گام مهمی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.
وی راه‌اندازی مراکز و بیمارستان‌های جدید،خرید تجهیزات پزشکی به روز، توسعه تجهیزات پزشکی ازجمله دستگاه سی تی اسکن، ام.آر.آی در بیمارستان‌های مرکز و دیگر شهرستان‌های استان و اجرای طرح تحول نظام سلامت را از جمله اقدامات انجام شده در طرح تحول نظام سلامت اعلام کرد.
ایلامی بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج، بیمارستان‌های 96 تختخوابی گچساران و 32 تختخوابی باشت و بهمئی را از طرح های مهم علوم پزشکی اعلام کردو گفت: این طرح ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.
ارسال نظرات