خبرهای داغ:
مراسم تشییع شهید مدافع حرم حمید حیدری روز ۵شنبه ۲۴ فروردین ۹۶ ساعت ۱۱ صبح از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ارزنان به سمت حرم حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۹۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی منطقه 14 با حضور شهردار این منطقه، فرمانده بسیج حوزه 17 مقداد ناحیه امام صادق(ع)، فرمانده کلانتری 26 زینبیه و مسئول بنیاد شهید این شهر جهت برنامه بریزی برای تشییع باشکوه شهید مدافع حرم حمید حیدری برگزار شد.

بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد، این شهید والامقام روز پنجشنبه 24 فروردین 96 از محل زندگی خود یعنی محله ارزنان به سمت حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) تشییع، سپس به سمت گلستان شهدای اصفهان جهت برگزاری مراسم خاک‌سپاری انتقال می‌یابد.

این شهید عزیز و گرانقدر متولد سال 1372 و از اهالی محله ارزنان اصفهان بوده که پس از 3 مرحله اعزام به مناطق عملیاتی سوریه در سومین مرحله اعزام در تاریخ 14 بهمن 95 در حومه دمشق به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

خانواده شهید حیدری در گفتگو با خبرنگار ندای اصفهان اذعان کردند: حمید پس از اینکه 2 مرحله به زیارت سیده زینب(س) نائل شد، دیگر به او اجازه اعزام ندادیم اما او اصرار داشت که این آخرین اعزام است و در این اعزام به زیارت حضرت زینب(س) مشرف خواهد شد که با آوردن خبر شهادتش خانواده او معنای این جمله را دریافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها