خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه کاشمر:

برخی مسئولان دوست دارند با کدخدا دوستی کنند/ مدافعان حرم در مقابل آمریکا سینه سپر کردند

مدیر حوزه علمیه کاشمر با بیان اینکه نباید خباثت ها و جنایت های آمریکا یادمان برود گفت: حوادث مختلف انقلاب وجنگ را باید به مسولان گوشزد کنیم ، امروز برخی مسئولان ما دوست دارند آمریکایی زندگی کنند وبا کدخدا دوستی کنند.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۹۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین نیک بین مدیر حوزه علمیه شهرستان کاشمر در یادواره شهدای مدافع حرم در شهر آیسک گفت: ویژگی مهم شهدای ما اطاعت از ولی بود، آنها مطیع محض ولی فقیه بودند و امروز هم هرکس اهل اطاعت باشد سعادتمند می‌شود.

وی افزود: هر کس اهل اطاعت از ولی زمان نباشد در هر پست و مقامی که باشد سعادتمند نخواهدشد.

به گفته وی از ویژگی های شهدای مدافع حرم این بود که گوش به فرمان و مطیع امر رهبری بودند و همه باید بیدار باشیم چرا که اگر از مسیر اطاعت از ولایت خارج شویم طرد خواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه کاشمر در ادامه اطاعت پذیری رزمندگان در حماسه ۸سال دفاع مقدس را از فرماندهی کل قوا وامام راحل ره یادآورشد وافزود: آن روز شعار رزمندگان در سراسر جبهه ها وشهرها "تنها ره سعادت، ایمان ، جهاد و شهادت" بود اما امروز شعار ملت ما " تنها راه سعادت ، اطاعت (پیروی) از ولایت "است لذا باید مسیری را انتخاب کنیم که ولی به ما نشان داده و معرفی می‌کند.

حجت الاسلام نیک بین عنوان کرد: استمرار حکومت نبوی و علوی، همین نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ولایت فقیه استمرار ولایت رسول الله ص واهل بیت ع است و هرکس اهل اطاعت از رهبری نباشد ساقط خواهدشد.

وی با اشاره به اینکه نباید خباثت ها و جنایت های آمریکا یادمان برود گفت: حوادث مختلف انقلاب وجنگ را باید به مسولان گوشزد کنیم ، امروز برخی مسئولان ما دوست دارند آمریکایی زندگی کنند وبا کدخدا دوستی کنند. یادشان رفته است دخالت مستقیم آمریکا در سقوط مصدق، کودتای نوژه، حادثه طبس، جنگ تحمیلی و حمله به هواپیمای مسافربری ایران که توسط آمریکا هدایت شد، یادشان رفته است که راحت حرف از مذاکره با آمریکا می زنند وفکر نمی کنیم آنها چه بلایی بر سرمان آوردند.

مدیر حوزه علمیه کاشمر گفت: به فرموده امام راحل هرجا آمریکا باشد ما آنجا نیستیم ، ما در مقابل آمریکا هستیم و فرزندان ما در سوریه و لبنان سینه سپر کردند تا جلوی تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی را بگیرند.

وی گفت: آتش سوزی ساختمان پلاسکو یک حادثه تلخ و یک نمونه ایثار ایرانی ها بود و اگر مدافعان حرم نباشند و شهدای مدافع حرم نبودند با حضور داعش وتکفیری ها در ایران هر روز یک حادثه مشابه پلاسکو داشتیم و انسان های زیادی را از دست می‌دادیم.

وی افزود: اگر مدافعان حرم و نیروهای مسلح ما در سوریه نبودند امروز دشمن درخیابان های کرمانشاه وسنندج بود و آنجا باید با دشمن مبارزه میکردیم.

سخنران یادواره شهدای مدافع حرم در آیسک گفت: مردم ما در ۲۹اردیبهشت بار دیگر با چشم باز به صحنه خواهند آمد وبا بصیرت انقلابی حضور دیگری را در عرصه انتخابات رقم خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار