فرماندار زنجان:

برای رونق گردشگری در شهرستان از تمامی ظرفیت ها بهره خواهیم برد

برای رونق گردشگری در شهرستان از تمامی ظرفیت ها بهره خواهیم برد و در این راستا انتظار بر همکاری همه اقشار جامعه به ویژه بازاریان است.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۱۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار زنجان در نشست استاندار زنجان با جمعی از اصناف و بازاریان استان زنجان، با بیان اینکه بنای بازار زنجان نقش مهمی در تاریخ این استان دارد، گفت: شهر زنجان دارای 400 هکتار بافت تاریخی است که بازار نیز جزو مهمی از آن به شمار می رود.

رسول بیات فعالیت بازار بویژه در ایام تعطیلات را موجب جذب گرشگران در شهر زنجان عنوان نمود و افزود: علیرغم اقداماتی که برای فعال بودن بازار در ایام تعطیل صورت گرفت متاسفانه بازار زنجان فعالیت مورد انتظار را در تعطیلات نوروز نداشت و برای ایجاد رونق گردشگری در شهر زنجان، باید بازار نقش فعال تری ایفا کند.

این مسئول از دائمی شدن ستاد خدمات سفر در شهرستان زنجان خبر داد و اظهار داشت: برای رونق گردشگری در شهرستان از تمامی ظرفیت ها بهره خواهیم برد و در این راستا انتظار بر همکاری همه اقشار جامعه به ویژه بازاریان است.

بیات بازار زنجان را دارای نقش تاریخی در تحولات مختلف اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: وجود مساجد و مدارس قدیمی در بازار نشان از نقش مهم این مجموعه در تولید فکر، معنویت، اخلاق و عدالت دارد.

فرماندار زنجان رویکرد اخلاق مدارانه در فعالیت های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر رعایت موازین اخلاقی بوده و اخلاق مداری در کسب و کار بازار جاری است.

÷

ارسال نظرات
آخرین اخبار