سازمان بسیج حقوقدانان فارس:

رئیس جدیدشورای راهبردی بسیج حقوق دانان فارس معرفی شد

عبدالحسین جوکار؛ به عنوان رئیس شورای راهبردی بسیج حقوق دانان شهر شیراز معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۲۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان ازفارس؛ عبدالحسین جوکار؛ به عنوان رئیس شورای راهبردی بسیج حقوق دانان شهر شیراز معرفی شد.

وی پیرامون شورای راهبردی بسیج حقوق دانان طبق دستور العمل ابلاغی، گفت: شورای راهبردی بسیج حقوق دانان هر شهرستان، متشکل از نخبگان، فرهیختگان و افراد اندیشه ورز و صاحب نظر در هر شهر می باشد که زمینه استفاده همه ظرفیت ها و قابلیت های جامعه حقوقی شهرستان را جهت رسیدن به اهداف مورد نظر فراهم می نماید.

رئیس شورای راهبردی بسیج حقوق دانان شیراز درارتباط با اهداف تشکیل این شورا، تصریح کرد: ایجاد زمینه های لازم در راستای مشارکت حداکثری فکری و بهره گیری از توانمندی و قابلیت های همه فریختگان در جهت تقویت اهداف بسیج و موضوعات جامعه حقوقی و پیشبرد همه جانبه تشکل بسیج حقوق دانان از اهداف این شورا می باشد.

جوکار افزود: ترویج گفتمان ولایت و اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در جامعه حقوقی و پایش محیطی شرایط موجود جامعه حقوقی با تحلیل تهدیدات، فرصت ها، نقاط ضعف و قوت و ارائه راه کارهای برون رفت از موانع و مشکلات و ایجاد وحدت و هماهنگی در بین امت حزب الله در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه حقوقی از اهداف دیگر این شورا است.

وی کمک به ظرفیت سازی جهت جذب حداکثری و ساماندهی و هماهنگ سازی همه وفاداران انقلاب اسلامی در جامعه حقوقی شهرستان برای حضور در صحنه های مورد نیاز این انقلاب و کمک به پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی و ارتقای کیفی آنها در جامعه حقوقی شهرستان را از جمله اهداف این شورا خواند.

باز پرس شعبه پانزدهم دادسرای امنیتی و جنایی شیراز پیرامون برنامه ریزی های شورای راهبردی، خاطر نشان کرد: کمک و ارائه مشاوره در خصوص مشکلات و آسیب های قشر از جمله راهبردهای این شورا است.

جوکار افزود: کمک برای ایجاد هماهنگی لازم در راستای بهره برداری از کلیه امکانات و تجهیزات با هدف ارتقای سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی بسیجیان و تحقق سند چشم انداز و کمک به ایجاد هماهنگی کانون و دستگاه ها و نهادهای حقوقی شهر یا شهرستان از راهبردهای دیگر این شورا می باشد.

وی ارائه مشاوره و کمک به مسئول کانون در خصوص بررسی  سیاست ها و گسترش ارتباطات اجتماعی و هماهنگی با هدف بهره گیری حداکثری از تمامی ظرفیت ها، برای تحصیل اهداف و ماموریت گسترش ارتباطات اجتماعی و تعاملات سازمانی را از جمله راهبردهای این شورا خواند.

ارسال نظرات